Brystspændinger uden at amme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
7 svar
5 synes godt om
15. november 2014

*Mor Til Albert*

Jeg lavede et opslag for et par dage siden, om at jeg måske ville prøve at amme selvom at jeg have fået piller til at stoppe produktionen. Jeg har besluttet mig for ikke at amme alligevel. Jeg har alligevel rigtig ømme bryster og de kan også løbe lidt. 

Hvad kan jeg gøre, for at få de smerter væk? Og hvorfor løber mine bryster når jeg har fået piller ude på sygehuset til at stoppe produktionen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2014

Trekløver(:

*Heidi* skriver:

Jeg lavede et opslag for et par dage siden, om at jeg måske ville prøve at amme selvom at jeg have fået piller til at stoppe produktionen. Jeg har besluttet mig for ikke at amme alligevel. Jeg har alligevel rigtig ømme bryster og de kan også løbe lidt. 

Hvad kan jeg gøre, for at få de smerter væk? Og hvorfor løber mine bryster når jeg har fået piller ude på sygehuset til at stoppe produktionen??

Har aldrig fået ammestop pille, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men da jeg havde mega brystspændinger, gik jeg i varmt bad, og masserede mine bryster med hænderne, sådan rimelig hårdt for at undgå knuder, der kan sætte sig som brystbetændelse. Bliv ved at massere til brystet bliver blødt, og gentag det hver dag i en uges tid. Så burde det stoppe helt af sig selv. 

For Gud skyld lad hver at pumpe ud med brystpumpe, det forværre det kun, da dit bryst så bliver stimuleret. 

Anmeld

15. november 2014

DortheL

*Heidi* skriver:

Jeg fik de piller ved den første - der gik en uges tid, før det stoppede med at løbe. Hvornår har du fået dem?

Ang. spænding- vaaaaaarmt vand! Det bedste var at stå under den varme bruser. Og så brugte jeg også en stram sportsbh. 

Anmeld

15. november 2014

Sander&Vitus-Mor

Det mælk der nåede at løbe til, er jo stadig i dine bryster. Da jeg fik dem, gik der ca 14 dage før mit var væk og det ikke løb selv. Bare husk du ikke må malke det ud, da du så kan stimulere brystet.. Men et varmt bad hjalp mig. ��

Anmeld

15. november 2014

Missy_B

Varmt bad og en stram sportsbh kan lindre.

Anmeld

15. november 2014

*Mor Til Albert*

DortheL skriver:

Jeg fik de piller ved den første - der gik en uges tid, før det stoppede med at løbe. Hvornår har du fået dem?

Ang. spænding- vaaaaaarmt vand! Det bedste var at stå under den varme bruser. Og så brugte jeg også en stram sportsbh. 

Jeg fik dem natten til søndag. Men jeg havde prøvet at amme min søn inden, så der var måske noget der løbet til, som så skal ud?

Anmeld

15. november 2014

Sissel

Der skal næsten ingenting til at stimulere at mælken løber til, selvom du har fået de piller.. Jeg fik dem også da jeg havde født min søn. Da han var omkring en uge gammel og helt vildt urolig, lagde jeg han hud mod hud. Altså uden at ligge ham til brystet.. Og der løb mælken til i løbet af natten.. Og så ku jeg starte forfra

Anmeld

15. november 2014

DortheL

*Heidi* skriver:

Jeg fik dem natten til søndag. Men jeg havde prøvet at amme min søn inden, så der var måske noget der løbet til, som så skal ud?

Ja. Det der er løbet til, skal jo ud. Og det kommer det kun én vej :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.