De daglige forandringer og tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
2 svar
3 synes godt om
15. november 2014

May86

Tænkte vi kunne bruge denne tråd til at skrive om de små ændringer, oplevelser og tanker vi går og har i hverdagen 

Min mave har de sidste 14 dage har besluttet sig for at vokse. Måtte ty til graviditetsbukser da jeg var i uge 15. og er endelig (!!) ved at have det godt. Mavesyren er der, men kvalmen er mere eller mindre væk, så længe jeg husker at spise 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

Tullemor89

Kender det alt for godt 

Jeg tog 10 kg. på de første 2 måneder pga både kvalme, træthed og rygestop - humøret svingede også ekstra meget lige det stykke tid og gør det nok stadig en del (hvis i spørger min kæreste) 

Men spændingen og glæden overstiger selv de største nedture 

Nu går det lidt mere stille og roligt efter at en del af generne er gemt væk og jeg har fået mere energi til hverdagen. Kiloene sidder dog stadig fast, men har ikke taget på de sidste 2 måneder.

Jeg startede med at købe bukser med elastik i livet rimelig tidligt, så de holder stadig, men der går ikke længe før ventebukserne skal købes også 

Anmeld

18. november 2014

May86

Har taget 2,5-3 kg på, så ikke det vilde. Er bare så oppustet (forestil jer en kuglefisk ), så bukserne har strammet længe 

jeg kan altså ikke finde ud af om jeg mærker liv... Kildende fornemmelse forskellige steder på maven... Kan godt være jeg bilder mig noget ind, men man går jo også bare og venter på at mærke noget og indtil da, analyserer jeg grundigt på alt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.