Nogen der kender Slankedoktoren.dk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. august 2009

lonemus

Tror vist man tæller kalorier, som på Madlog.dk, men samtidig får man kontakt til en diætist + en personlig træner.......lyder ikke dårligt...

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

ekzunz

Jeg har været medlem, men var ikke så begejstret....

Jeg synes det var dyrt og omstændigt. Man skal skrive sin mad, motion og føre dagbog - det er selvfølgelig valgfrit, men hvis man skal have noget ud af det, så skal man jo deltage lidt. Og så skal man læse en masse andre dagbøger og kommentere dem.....man er delt op i grupper som så skal støtte hinanden.

Og de dagbøger - de fleste handler om at vedkommende er kommet til at spise noget de ikke måtte og så er der så 10 der skriver "op på hesten igen"...

Jeg savner kalorieregnskabet, men ikke resten.....

Anmeld

24. august 2009

SHERO

Jeg var RIGTIG glad for det, var medlem 4 måneder, inden jeg blev gravid, men har prioteret det fra nu, men skal være medlem igen når jeg har født.

Jeg havde ikke det dyreste abb. følte jeg ikke var nødvendigt. Elskede kcal. beregneren, sammenholdet, og så var jeg også ganske tilfreds med kostvejlederne. Jeg tabte 15 kg på 3½ månede som medlem. Og kan kun varmt anbefale det... :-)

Anmeld

24. august 2009

grube1984

Jeg var medlem før jeg blev gravid.. Sys kcal beregneren var rigtig god, og vejledning fra diætisten var også fin.. Dog var hun rigtig dårlig til at lytte til mine spørgsmål.. Det var egentligt den første vejledning fra hende, som var rigtig god og ku bruges.. For efter den kan man faktisk klare sig selv og sit vægttab..
Slankedoktor.dk er rigtig god, men jeg sys også at det koster for meget, set udfra hvor meget hjælp og hvor god hjælpen er.. Det burde være meget bedre til de penge...

Anmeld

25. august 2009

lonemus

Så er jeg blevet medlem.....

Anmeld

25. august 2009

ekzunz

grube1984 skriver:

Jeg var medlem før jeg blev gravid.. Sys kcal beregneren var rigtig god, og vejledning fra diætisten var også fin.. Dog var hun rigtig dårlig til at lytte til mine spørgsmål.. Det var egentligt den første vejledning fra hende, som var rigtig god og ku bruges.. For efter den kan man faktisk klare sig selv og sit vægttab..
Slankedoktor.dk er rigtig god, men jeg sys også at det koster for meget, set udfra hvor meget hjælp og hvor god hjælpen er.. Det burde være meget bedre til de penge...

Da jeg var medlem studsede jeg også over diætistens råd - jeg synes de var temmelig generelle - ihvertfald det meste af det.

Jeg har i mange år arbejdet med direct mails og alt hvad dertil hører, og dermed også målrettede breve udfra spørgeskemaer - fx. Libero og lign.

Og man kan tydeligt se at de bruger nogle standarder, og de ting man skriver "trækker" nogle tekstblokke som danner den rådgivning man får.

Ikke særligt personligt.....

Anmeld

26. august 2009

Honningblomst

Hej Lone..
Jeg kender ikke til nogen af alle de sider du har skrevet om i dine indlæg....men ville bare ønske dig held og lykke...lyder som om det er svært at finde lige netop det der passer til dig...hjåber det er netdoktor..
Knus Eva,

Anmeld

26. august 2009

lonemus

Eva skriver:

Hej Lone..
Jeg kender ikke til nogen af alle de sider du har skrevet om i dine indlæg....men ville bare ønske dig held og lykke...lyder som om det er svært at finde lige netop det der passer til dig...hjåber det er netdoktor..
Knus Eva,

Hej

Tak for det - ja, det er sgu svært.....jeg var hos lægen i går til års undersøgelse med børnene, hvor jeg samtisig fik en god lang snak med hende omkring min vægt....ifølge hende var den mest sunde for kroppen, samt mest effektive De Danske Vægtkonsulenter..den anbefalede hun alle....dog ikke at følge kosten slavisk, men tæt på.
Nu prøver jeg Slankedoktoren for at få hjælp fra en diætist + en motionsvejleder.
Jeg har bundet mig for 3 mdr., så må vi se om jeg fortsætter

Lone

Anmeld

30. august 2009

grube1984

Znuzke skriver:

Da jeg var medlem studsede jeg også over diætistens råd - jeg synes de var temmelig generelle - ihvertfald det meste af det.

Jeg har i mange år arbejdet med direct mails og alt hvad dertil hører, og dermed også målrettede breve udfra spørgeskemaer - fx. Libero og lign.

Og man kan tydeligt se at de bruger nogle standarder, og de ting man skriver "trækker" nogle tekstblokke som danner den rådgivning man får.

Ikke særligt personligt.....

Du kan ha ret i, at svarene nok var meget standard og generelt.. Men personlingt sys jeg, at det første respons man fik fra vejlederen var brugbart alligevel... Selvom man godt ku fornemme, at det var meget skabelon-agtigt, gav det stof til eftertanke og nogle brugbare råd.. trods alt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.