Hvornår skal flyverdragten købes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
9 svar
5 synes godt om
14. november 2014

dollygirl

Min 1 årige datter sover for det meste i vuggestuen og derfor mener pædagogerne at vi skal vente med flyverdragten .. Hun får fleece sæt på med regntøj ovenpå men er det varmt nok når de er på tur ? 

Hub blir ved med at blive syg og er i vuggestue i 2 dage og så hjem igen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2014

2babygirls

dollygirl skriver:

Min 1 årige datter sover for det meste i vuggestuen og derfor mener pædagogerne at vi skal vente med flyverdragten .. Hun får fleece sæt på med regntøj ovenpå men er det varmt nok når de er på tur ? 

Måske hendes immunforsvar lige skal bygges op. Men pige har termotøj og regntøj på. Flyverdragt er til når der kommer frost grader. Vi bruger heller ikke vinterstøvler endnu.

Anmeld

15. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min dreng går i børnehave - de vil godt have flyverdragt fra i mandags. 

Anmeld

15. november 2014

Nea85

Min pige går også i børnehave. Jeg har lidt modvilligt fulgt pædagogernes råd og givet Clara vinterovertøj med i børnehave (hun har pt. kun overtræksbukserne med og en softshell-jakke). Jeg synes ellers, at det først bør tages i brug, når det bliver koldt.

Pædagogen sagde, at mange af børnene sidder stille længe ad gangen i sandkassen, og derfor har hun fået overtræksbukserne med

Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men jeg så, at name it i Rødovre Centrum har sat de fleste af deres flyverdragter ned med 40% - jeg ved ikke, om det gør sig gældende andre steder

Anmeld

15. november 2014

SandraXOXO

Vi havde flyverdagt på vores to (4år og 2år) i sidste uge. Men er faktisk i tvivl om det var for tidligt, de brokker sig begge over at de dør af varme det gør de så nok ikke. Men på mandag får de bare jakke og regnbukser på tror jeg, det jo heller ikke rart at gå og koge i en flyverdagt. 

Anmeld

15. november 2014

Masig

Vi bruger stadig bare termotøj og regntøj... dagplejen vil ikke have flyverdragt endnu. Enkelte gange har vi selv brugt den når vi har været ude og gå med hunden en blæsende aften men ellers ikke endnu. Det er jo stadig ret mildt i vejret...

Anmeld

15. november 2014

Hertz

dollygirl skriver:

Min datters første vinter der var hun også omkring 1 år der var hun syg i flere mdr. Mht flyverdragt har børnehaven sagt at vi skal ha den med fra på mandag.

Anmeld

15. november 2014

Blop2

Vores på snart 3 år har brugt vinterstøvler og flyverdragt de sidste 14 dage. 

Anmeld

15. november 2014

FruStolpe

Vend den om. Hvis vi giver flyverdragt og vinterstøvler på nu, hvad skal vi så give dem på når det bliver sne og frost ??

Et godt sæt termo regntøj, og så måske en fleece inden under. Mere mener jeg bestemt ikke er nødvendigt endnu.

Anmeld

15. november 2014

TNBC

dollygirl skriver:

Er hun et varmt eller et koldt barn?

Har pædagogerne været på tur med hende i det tøj? Var hun kold?
De kan jo mærke om hun er kold når hun har været ude. Hvis hun er, jamen så skal hun jo have mere tøj på.

Du kan jo sagtens købe flyverdragten nu, men du behøver ikke bruge den før du synes det bliver for koldt for hende i det tøj hun har på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.