God"aften" piger.
Ja, klokken er ved at være 2 nu, og i alle sover sikkert en dejlig søvn.. Det har jeg så ikke gjort i 7 uger nu 
Men, jeg har lavet en masse debatter, da i giver så skide gode råd, og dem som ved hvem jeg er og vores historie, ved at min datter blev født 35+1 pga brain sparring. Min datter ville ifølge sin termin så være 2 uger i morgen. Men men men.. Hun er jo 7 uger nu, og siden day one har vi jo skulle køre med mad hver 3 time.
Vi har kæmpet i flere uger med at lære min datter at dag er dag og der er man vågen, og man sover om natten... Men det er som om hun ikke er helt enig! Hun har dog også maveproblemer, så hun sover heller ikke særlig godt når hun sover.. Men problemet er, at hun ELSKER at være vågen fra klokken 23-03 og 04-08... Hun sover 1 time om natten, og hvis vi prøver at holde hende vågen om dagen, er hun egentlig rigtig ligeglad og sover ligemeget hvad vi gør... Jeg er såååå frustreret, for når jeg endelig kan gå i seng, så er jeg 1 time om at gå i seng, og så sover hun jo rigtig dårligt pga maveproblemer, på trods af hun får lactulose og massere af øvelser der skulle hjælpe.. Vi har fået 3 klare nej'er fra lægen om at må prøve movicol. Efter det, er der ca mellem 1-2.5 timer til hun skal have mad igen, men hvis jeg er rigtig heldig får jeg 3 timer om dagen, og jeg synes virkelig det er hårdt efterhånden....
Er der nogle der har prøvet lign, og har nogle gode råd til hvordan vi kan gøre situationen lidt bedre? Og jer der har skulle køre med mad hver 3 time, hvornår kom i til det punkt hvor jeres barn måtte/kunne sove hele natten?
Anmeld