Kreativ for alvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
2 svar
3 synes godt om
13. november 2014

Loan

Jeg er så heldig at kende en hvor jeg kan få en masse forskellige slags krydderier, og i den anledning har jeg fået lavet intet mindre end 59 glas med forskellige slags/flere varianter af samme krydderi.

MEN sådanne 59 glas fylder frygteligt på køkkenbordet og da jeg ikke kunne finde nogen hylder på nettet blev jeg enig om selv at bygge en med lidt hjælp fra min svigerfar som byggede den.

Da han hurtigt fik den banket sammen for mig igår, pillede jeg de 4 stænger af og malede ellers hele molevitten inden jeg samme dem på igen og lod den tørre natten over.

Idag fik jeg den så fyldt og hængt op i køkkenet, desværre er der 9 glas som der ikke er plads til, men det overlever jeg nok, de ryger ind i en af de to kasser jeg også har med krydderier i skabet.

Men er simpelthen så stolt af min svigerfars og mit mesterværk, nu bliver det meget lettere at finde det krydderi man skal bruge istedet for at kigge en hel bunke igennem fordi man kun kan se toppen på de fleste.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvor ser det smart ud - vi har ikke nær så mange keydderier

Anmeld

14. november 2014

Loan

mor:) skriver:

Hvor ser det smart ud - vi har ikke nær så mange keydderier

Tak  Det har vi normalt heller ikke, det kun fordi jeg kender en hvor jeg kan få der at jeg er så heldig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.