Amning efter brystpircing???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
10 svar
2 synes godt om
13. november 2014

Linkae

Godaften

ja som overskriften siger, er der nogle af jer som har/havde en brystpircing som har ammet efterfølgende? 

Hvornår lang tid før tog i den ud? 

Var der problemer forbundet med det?

håber nogle Lan svare 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Linkae skriver:

Godaften

ja som overskriften siger, er der nogle af jer som har/havde en brystpircing som har ammet efterfølgende? 

håber nogle Lan svare 

Jeg gjorde. Det gik fint. 

Tog den ud 1,5 års tid inden jeg blev gravid.

Anmeld

13. november 2014

Bell'star

Linkae skriver:

Godaften

håber nogle Lan svare 

Ja, det har jeg. men den blev taget ud allerede nogle måneder før jeg blev gravid.

Jeg havde en del problemer med amningen på det bryst jeg havde haft piercing i. Det var for mange huller, så mælken kom simpelthen ud for hurtigt, og det brød min søn sig ikke om. Så vi kæmpede længe med at få han til at vænne sig til det. 

Det gjorde hof aldrig, så jeg endte med kun at amme på det ene bryst - hvilket fungerede helt fint. 

Anmeld

13. november 2014

Linkae

Bell'star skriver:

Ja, det har jeg. men den blev taget ud allerede nogle måneder før jeg blev gravid.

Jeg havde en del problemer med amningen på det bryst jeg havde haft piercing i. Det var for mange huller, så mælken kom simpelthen ud for hurtigt, og det brød min søn sig ikke om. Så vi kæmpede længe med at få han til at vænne sig til det. 

Det gjorde hof aldrig, så jeg endte med kun at amme på det ene bryst - hvilket fungerede helt fint. 

Tak for svar. Håber inderligt at begge bryster fungere optimal nu jeg skal ha tvillinger 

Anmeld

13. november 2014

Bell'star

Linkae skriver:

Tak for svar. Håber inderligt at begge bryster fungere optimal nu jeg skal ha tvillinger 

Uuh ja, det må vi da håbe så, for det ville da være temmelig meget lettere for dig så

nu har jeg altså lige været inde og lure på din side, og du må sige til hvis jeg træder dig over tæerne, men er der sket en fejl på data om dine børn? - for hvordan kan du være 12uger henne med tvillinger, hvis du har en søn fra 6. September 2014 - det er jo kun 2 mdr siden du fødte så? 

Anmeld

13. november 2014

Linkae

Bell'star skriver:

Uuh ja, det må vi da håbe så, for det ville da være temmelig meget lettere for dig så

nu har jeg altså lige været inde og lure på din side, og du må sige til hvis jeg træder dig over tæerne, men er der sket en fejl på data om dine børn? - for hvordan kan du være 12uger henne med tvillinger, hvis du har en søn fra 6. September 2014 - det er jo kun 2 mdr siden du fødte så? 

Det er en fejl min søn er fra D. 6 september 08 

Anmeld

13. november 2014

sne190810

Jeg havde min i, indtil den dag jeg fødte. 

Ammede min datter på begge bryster indtil hun var omkring 10-11 måneder uden problemer  

Anmeld

13. november 2014

Linkae

sne190810 skriver:

Jeg havde min i, indtil den dag jeg fødte. 

Ammede min datter på begge bryster indtil hun var omkring 10-11 måneder uden problemer  

Dejligt at høre sådan en erfaring  Kunne du så sætte den i igen efterfølgende?

Anmeld

13. november 2014

Bell'star

Linkae skriver:

Det er en fejl min søn er fra D. 6 september 08 

Okay, så er jeg mere rolig, synes også det var helt hen i vejret - ved godt at nogen bliver hurtigere gravide end andre, meeen det der var jo fysisk umuligt 

Anmeld

13. november 2014

sne190810

Linkae skriver:

Dejligt at høre sådan en erfaring  Kunne du så sætte den i igen efterfølgende?

Nej, dog ikke. 

Vævet i brystvorten er noget hurtigt til at vokse sammen, så det kan slet ikke lade sig gøre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.