Drenge navne :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Efter din mening flotteste navn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.493 visninger
14 svar
2 synes godt om
13. november 2014

Anonym trådstarter

Hvilket af disse 4 navne kan i bedst lide... ? Vi kommer i daglig tale ikke til at bruge Vincent.. Men det bliver hans mellemnavn, da det også er farens Hvorfor vi gerne vil have det passer til fornavnet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

lineog4

Jeg har hver gang jeg var gravid forsøgt at overtale til Isak (Isaac) men ikke fået det igennem så min stemme falder helt automatisk der.

Anakin, der er for mange associationer til Star wars. Felix, der har jeg kendt for mange katte med det navn 

Kan godt lide Elliot, kommer til at tænke på dragen Elliot men det er kun rare associationer.

Anmeld

13. november 2014

Bb2015

Vi overvejer også Isak, og synes det lyder godt sammen med Vincent 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg har hver gang jeg var gravid forsøgt at overtale til Isak (Isaac) men ikke fået det igennem så min stemme falder helt automatisk der.

Anakin, der er for mange associationer til Star wars. Felix, der har jeg kendt for mange katte med det navn 

Kan godt lide Elliot, kommer til at tænke på dragen Elliot men det er kun rare associationer.

Tak for dit svar... 

Lige lidt nysgerrig mht Isaac (Isak) 

ville du stave det med K og hvorfor ? :-)

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Vi overvejer også Isak, og synes det lyder godt sammen med Vincent 

Det er også så fint et navn... :-)

hvorfor har i valgt det med K? ;-)

Anmeld

13. november 2014

Bb2015

Anonym skriver:

Det er også så fint et navn... :-)

hvorfor har i valgt det med K? ;-)

Hmm, jamen det ved jeg egentlig ikke 
I mit hoved er det bare en fin udgave af navnet. Vi har ikke snakket så meget i navne endnu (altså intet er sikkert), men er begge vilde med Isak. Stavemåden betyder egentlig ikke så meget, men det var bare lige den med k jeg faldt over da jeg kiggede navne 

Synes Isaac er en god stavemåde i jeres tilfælde, da det passer godt sammen med Vincent! Super smukt navn, ifølge min mening 

Anmeld

13. november 2014

lineog4

Anonym skriver:

Tak for dit svar... 

Lige lidt nysgerrig mht Isaac (Isak) 

ville du stave det med K og hvorfor ? :-)

Tror bare det er den det faldet mig naturligt  Men synes Isaac er præcist lige så smukt og måske falder bedre i tråd med Vincent.

Anmeld

14. november 2014

Madina

Isaac og Elliot er mine favoritter.

Anmeld

15. november 2014

Lunae

Anonym skriver:

Hvilket af disse 4 navne kan i bedst lide... ? Vi kommer i daglig tale ikke til at bruge Vincent.. Men det bliver hans mellemnavn, da det også er farens Hvorfor vi gerne vil have det passer til fornavnet 

Jeg er helt tosset med navnet Anakin - så fint! Og er vild med drengenavne med A

Anmeld

15. november 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Stemte Isaac, men var godt nok splittet mellem Elliot og Isaac. 
Som der tidligere er skrevet, så kommer jeg også til at tænke på Star Wars når jeg hører navnet Anakin (åh det ville min gemal elske ). Og Felix... Ja det minder mig for meget om kongehuset og katte (Felix Vincent er 2x kongehuset ). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.