Smerter i fødderne ved Ecco sko.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. november 2014

Anonym trådstarter

For en uge siden købte jeg et par ecco sko, til det nætte sum af 1500 kroner. Jeg prøvede dem i butikken og de var gode at gå rundt i der, men realiteten blev en anden da jeg første gang tog dem i brug udendørs. Jeg fik så voldsomme smerter af jeg knap kunne gå, jeg har prøvet dem over flere dage og smerten er ubeskrivelig voldsom.

Hvad søren gør jeg? nu står mine 1500 kroners sko ude i gangen og jeg kan ikke bruge dem fordi de smadre mine fødder totalt. 

Jeg har sparet op til dem i flere måneder, og må vende tilbage til mine gamle utætte sko, og jeg har ikke råd til at købe nogle andre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

For en uge siden købte jeg et par ecco sko, til det nætte sum af 1500 kroner. Jeg prøvede dem i butikken og de var gode at gå rundt i der, men realiteten blev en anden da jeg første gang tog dem i brug udendørs. Jeg fik så voldsomme smerter af jeg knap kunne gå, jeg har prøvet dem over flere dage og smerten er ubeskrivelig voldsom.

Hvad søren gør jeg? nu står mine 1500 kroners sko ude i gangen og jeg kan ikke bruge dem fordi de smadre mine fødder totalt. 

Jeg har sparet op til dem i flere måneder, og må vende tilbage til mine gamle utætte sko, og jeg har ikke råd til at købe nogle andre 

Du har da et par muligheder.

Kontakt butikken og forklar dem at de giver så voldsomme smerter. Eller kontakt ecco.

Eller. Sælg dem, evt via trendsales, det er jo ikke sikkert at andre får samme smerter. 

Men jeg havde nok valgt at gå til butikken. 

Anmeld

13. november 2014

MetteS81

Anonym skriver:

Den er lidt svær....hvis du fx køber et par sko som det senere viser sig gnaver i foden, så kan butikken ikke hjælpe, for det er ikke deres skyld, og her er der så ikke så meget du kan gøre... Medmindre der er tale om en fabrikationsfejl i skoen som gør at det giver så mange smerter. Du kan tage skoene med ned i butikken (husk altid kvittering) og forklare dem problemet..måske er du alligevel heldig at de kan hjælpe.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.