vores vægt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
7 svar
8 synes godt om
12. november 2014

Kay

Ja her til morgen går jeg på vægten og er nede på at veje 5 kg mindre end da jeg blev gravid og passer da også et par bukser jeg lige nåede at kunne passe før jeg blev gravid

Viva var til kontrol vejning i dag 3760

(Elna vejede 3774 da hun blev født. Så Viva er næsten så stor nu) 

Det er en mini del under hendes kurve, så vi skal til ny vejning om 14 dage, samtidig har hun haft lidt svært ved at komme af med afføringen så vi skal nu give 1-2 flasker syrnet mme i døgnet og så resten den mme vi plejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Christine

Kay skriver:

Ja her til morgen går jeg på vægten og er nede på at veje 5 kg mindre end da jeg blev gravid og passer da også et par bukser jeg lige nåede at kunne passe før jeg blev gravid

Det er en mini del under hendes kurve, så vi skal til ny vejning om 14 dage, samtidig har hun haft lidt svært ved at komme af med afføringen så vi skal nu give 1-2 flasker syrnet mme i døgnet og så resten den mme vi plejer

Dejligt, det lyder som om i trives begge to  Håber det hjælper på maven at give det andet mme.

Må lige tilføje at jeg er lidt misundelig. Her er mor stadig fed og baby tager ikke så meget på 

Anmeld

12. november 2014

Masig

Kay skriver:

Weee hvor fedt, så går det jo bare super godt for jer begge

Anmeld

12. november 2014

LinLin

Jeg mangler 4 kg - og Lia har taget knapt 800 g på   (Næsten 1100g siden 2. Dagen hvor hun havde tabt sig til 3220 g)

Anmeld

12. november 2014

Kay

Christine skriver:

Dejligt, det lyder som om i trives begge to  Håber det hjælper på maven at give det andet mme.

Må lige tilføje at jeg er lidt misundelig. Her er mor stadig fed og baby tager ikke så meget på 

Ja de er jo så heller ikke helt tilfredse med at Vivas kurve ikke er helt som den skal derfor vi skal komme igen, ville gerne at det bare gik nu når hun får flaske

Anmeld

12. november 2014

Kay

LinLin skriver:

Jeg mangler 4 kg - og Lia har taget knapt 800 g på   (Næsten 1100g siden 2. Dagen hvor hun havde tabt sig til 3220 g)

Nej hvor fint

Anmeld

12. november 2014

Christine

Kay skriver:

Ja de er jo så heller ikke helt tilfredse med at Vivas kurve ikke er helt som den skal derfor vi skal komme igen, ville gerne at det bare gik nu når hun får flaske

Selv om det er en mini del under kurven? Men hun havde jo også lidt en svær start med mad, så det kan jo sagtens være hun hurtigt indhenter det nu 

Anmeld

13. november 2014

Kay

Christine skriver:

Selv om det er en mini del under kurven? Men hun havde jo også lidt en svær start med mad, så det kan jo sagtens være hun hurtigt indhenter det nu 

Det er på grund af ganespalten, det er svært at skulle spise selvom vi hjælper hende så for at sikre at det ikke er påvej den forkerte vej bliver hun vejet igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.