Blødning 1 uge efter ægoplægning - hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.147 visninger
4 svar
4 synes godt om
12. november 2014

eskimor

Kære alle,

jeg håber, at I kan komme med forklaring og evt. gode råd.

Jeg begyndte at pletbløde (brunligt) 1 uge efter ægoplægningen, nu på 10. dagen, er den blevet mere rød, og den mængde, der kommer ud af blod bliver større, men ikke i så stort omfang som alm. menstruation endnu.

Er der nogen af jer der har oplevet det? Hvad betyder det?

Nu på 10. dagen er jeg begyndt at få noget der minder om menstruationssmerter.

Jeg skal først til blodprøve på mandag, om 5 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Stabel

eskimor skriver:

Kære alle,

Jeg begyndte at pletbløde (brunligt) 1 uge efter ægoplægningen, nu på 10. dagen, er den blevet mere rød, og den mængde, der kommer ud af blod bliver større, men ikke i så stort omfang som alm. menstruation endnu.

Hej 

den første blødning, kan have været i forbindelse med at ægget satte sig fast i livmoderen. 

Jeg fik at vide at der godt kunne forekomme pletblødninger og mens lignende blødning, uden at det nødvendigvis har nogen betydning. 

Det er desværre kun blodprøven der kan afgøre om der er gevinst 

så du må have tålmodighed lidt endnu

held og lykke

Anmeld

13. november 2014

Miss BananaHammock

eskimor skriver:

Kære alle,

Hejsa.

Da jeg fik lagt fryseæg op i sommers, blødte jeg efter 7 dage og fik afvide at det var fordi at kroppen havde afstødt ægget. Har sidenhen fundet ud af, at det ikke er unormalt at blødningen kommer før tid, når man er i behandling.

Håber det ikke er tilfældet hos dig!! 

Anmeld

19. november 2014

eskimor

Tak for jeres svar  Jeg fik i går svar fra blodprøven, og den var positiv. Men prøver ikke at have for store forhåbninger. Har fået taget et nyt i morges, for at se, om tallene fra blodprøven er opadgående eller nedadgående. Krydser fingre for, at de er opadgående

Jeg melder lige tilbage, når jeg ved mere i løbet af i morgen

Anmeld

21. november 2014

eskimor

Var til blodprøve igen i onsdags og fik i går svar på, at min hCG tal var faldet fra 238 til 205  snøft! Så det er tidlig abort. Men jeg kunne godt fornemme det med det kraftige menstruation, som jeg i dag har på 10. dag.

Snøft, siger jeg bare. Skal til blodprøve igen på onsdag, for at se, om hvor meget den er faldet.

Nu skal min krop lige have ro, før vi igen prøver med kunstig befrugtning. Så krydser vi bare fingre for, at det lykkedes næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.