Lige en lille Asta Update....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
1 svar
3 synes godt om
12. november 2014

Mor til Ella

Jeg har jo været så frustreret over at Asta hverken har ville bruge sut eller flaske, men til gengæld sutte på mig i døgndrift....

jeg besluttede igår at tage forbi vores læge med hende, for at være sikker på at der ikke noget galt med hendes mund...

Han undersøgte hendes mund meget grundigt, og havde alle fingrene i munden på hende. Og gæt hvad manden siger?

HENDES NATURLIGT MEDFØDTE SUTTEREFLEKS VIRKER SIMPELTHEN IKKE, pludselig var der 1000 ting der faldt på plads, det er ikke fordi hun er stædig hun kan bare ikke

Og mit naturlige modsvar var selvfølgelig hvordan i alverden spiser hun ved mig? Han bad mig amme Asta, og sagde at hun ikke suttede, men stimulerede brystet ved at gumle /hive og suge lidt, for at aktivere nedløbet, for så at synke det.jeg har haft så meget mælk at det har kunne lade sig gøre, men hun bliver ikke fuld af et enkelt nedløb og DERFOR vil hun  amme hele tiden.

Hun skal naturligvis nok lære at sutte men det er noget hun skal lære først så han mente keg skulle give de gas med tudekoppen i stedet for, og så grøden om en måneds tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Jibbe

Det må være en kæmpe lettelse at få sat ord - at du ikke gør noget forkert 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.