Hvor længe blødte i efter MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
9 svar
1 synes godt om
12. november 2014

sulo

Jeg havde SA d. 4/9, fik piller ved scanning d.7 og 14/10, var til sidste scanning d. 21/10.

Jeg bløder stadig, synes godt nok at over 6 uger er lang tid.

Sidst jeg havde SA endte jeg med en KA, blødte i tre dage og fik min mens efter tre uger, det lader godt nok vente på sig denne gang.

Hvor længe blødte i efter? bare sådan for at høre om det jeg oplever er inden for normalen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

sulo

Slet ingen?

Anmeld

13. november 2014

Flødebollen

sulo skriver:

Jeg havde SA d. 4/9, fik piller ved scanning d.7 og 14/10, var til sidste scanning d. 21/10.

Sidst jeg havde SA endte jeg med en KA, blødte i tre dage og fik min mens efter tre uger, det lader godt nok vente på sig denne gang.

Hvor længe blødte i efter? bare sådan for at høre om det jeg oplever er inden for normalen.

Jeg blødte vel en uges tid. Nu 4 uger efter min SA har jeg fået min mens.

synes dit lyder voldsomt?

Anmeld

13. november 2014

JH12

Jeg mener jeg blødte omkring 5 dage efter MA, som blev sat i gang ved medicinsk abort.. Og mens kom 5 uger efter 

Anmeld

13. november 2014

Sajida2006

jeg startede med at blød søndag og torsdag røg klumpen ud og lørdag var jeg helt ren igen. men min cyklus var fuldstændig vendt på hovedet og siden og hvad ved jeg efter det. jeg havde mens i tide og utide snart.... der gik faktisk et helt år før den blev normal igen

Anmeld

13. november 2014

sulo

Flødebollen skriver:

Jeg blødte vel en uges tid. Nu 4 uger efter min SA har jeg fået min mens.

synes dit lyder voldsomt?

Synes også det er ved at være rigeligt

Anmeld

24. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Hej med dig

Jeg synes også at 6 uger lyder voldsomt. Jeg har været oppe på 4 efter en medicinsk. Mon ikke det er bedst at du snakker med lægen? Rigtig meget held og lykke til dig. 

Kh /S

www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com

Anmeld

24. november 2014

MorTilDenDejligste

sulo skriver:

først og fremmest en kæmpe krammer til dig for det du går igennem.

Første gang blødte jeg i 8 uger inden jeg fik mens der varede i 7dage, og her anden gang pletblødte jeg i 5dagen blødte i 4uger og så kom mens i 10 dage. Min læge sagde 6-8uger var normalt, så ville ikke være bekymret endnu.

Anmeld

24. november 2014

esioul

sulo skriver:

Har de tjekket dit HCG?

Anmeld

25. november 2014

sulo

Update, har været hos lægen i dag, i onsdags fik jeg igen nogle sammentrækninger i livmoderen og efterfølgende var jeg på toilet, hvor der kom en klump ud, størrelsen svarede ca til hvor stort fosteret skulle være da jeg aborterede, resten af detaljerne delte jeg med lægen, men vi undrede os over at det først kom nu.

Ringede til lægen fredag, men kunne først få tid i dag og det er typisk at når man først får en tid ved lægen, så forsvinder symptomerne, jeg har ikke blødt siden i går ved middagstid.

Jeg blev undersøgt og fik taget lidt prøver, skal ringe tilbage til lægen torsdag, for hvis jeg begynder at bløde igen, vil lægen have mig scannet igen, for som hun sagde over 8 uger er i overkanten af det normale.

Vi krydser fingre for at det langt om længe er stoppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.