en fantastisk tåreperser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.520 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. august 2009

BubbieBear

MÅ bare dele denne her oplevelse med jer andre :
Jeg er i praktik i en vuggestue. I fredags da vi sad og spiste eftermiddagsmad var der en af pigerne ved det modsatte bord der pludselig begyndte at synge:

"Du er min øjesten, en bette dejlig en er du.
Og når vi to følges ad, så er jeg altid glad som nu.
Du er et stykke af himlens blå.
Alverdens lykke, den vil du få.
Hvem kommer så på den grønne gren?
Det gør min øjesten og miiiiig"

Anette her kunne self ikke lade være med at lade et par tårer trille ned af kinderne. Det var SÅ sødt! Det skal lige siges at pigen der sang kun er 2½ år gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

mariamiss6

årh den var sød

Anmeld

24. august 2009

Munder

Hvor sødt.

Det gør Andrea også nogle gange, for vi har brugt den som godnatsang siden hun var spæd. Jeg elsker den sang

Anmeld

24. august 2009

BubbieBear

Dorte W. skriver:

Hvor sødt.

Det gør Andrea også nogle gange, for vi har brugt den som godnatsang siden hun var spæd. Jeg elsker den sang

Sangen er utrolig sød ihvertfald synes også det er lidt vildt at den lille pige kunne huske teksten. hehe

Anmeld

24. august 2009

Trolde_mor

BubbieBear skriver:

Jeg er i praktik i en vuggestue. I fredags da vi sad og spiste eftermiddagsmad var der en af pigerne ved det modsatte bord der pludselig begyndte at synge:

Anette her kunne self ikke lade være med at lade et par tårer trille ned af kinderne. Det var SÅ sødt! Det skal lige siges at pigen der sang kun er 2½ år gammel

Hvor er det bar sødt altså.. Kan godt forstå du fældede en tåre, kunne jeg også godt have gjort
Er da vildt hun kan huske så meget af testen når hun kun er 2½ er det ikke?

Sikke en oplevelse

Anmeld

24. august 2009

BubbieBear

Senia skriver:

Hvor er det bar sødt altså.. Kan godt forstå du fældede en tåre, kunne jeg også godt have gjort
Er da vildt hun kan huske så meget af testen når hun kun er 2½ er det ikke?

Sikke en oplevelse

joeh det er lidt vildt

Øjesten er ihvertfald ikke det nemmeste ord for børn i den alder kunne jeg forestille mig

Anmeld

24. august 2009

Trolde_mor

BubbieBear skriver:

joeh det er lidt vildt

Øjesten er ihvertfald ikke det nemmeste ord for børn i den alder kunne jeg forestille mig

Nej tror jeg virkelig heller ikke det er.. Er imponerende må jeg sige - hvad sagde forældrene til det, da i fortalte det?

Anmeld

24. august 2009

BubbieBear

Senia skriver:

Nej tror jeg virkelig heller ikke det er.. Er imponerende må jeg sige - hvad sagde forældrene til det, da i fortalte det?

Jeg havde desværre fået fri inden pigen blev hentet.. Men ved ikke om de andre pædagoger sagde noget til forældrene

Anmeld

24. august 2009

Henriette72

BubbieBear skriver:

Hvor er det bare dejligt da jeg læste dit indlæg, måtte jeg lige ind og se hvor du var fra, for min Selma går også rundt og synger den sang og hun bliver 2½ om 1 mdr.

Jeg synger den for hende om aftenen, og hun beder selv om det. "Syng "Øjesten", mor" og det gør jeg så gerne og hun synger også med . Man bliver bare så stolt når man oplever sådan noget

Anmeld

24. august 2009

Trolde_mor

BubbieBear skriver:

Jeg havde desværre fået fri inden pigen blev hentet.. Men ved ikke om de andre pædagoger sagde noget til forældrene

Det må man da håbe de gjorde - jeg ville da blive vildt stolt hvis det var mit barn der sad og sang sådan og så svær en sang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.