Børne dyne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2014

M &.I

Hej piger! 

min søn på to har ikke dyne og pude, han sover med os. Jeg vil gerne købe til ham men hvor stor skal det være og hvilken mærke ???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

(august)

Jeg ville købe junior dyne og en lille flad babypude til ham. Hvilket mærke kommer jo helt an på pengepungen og hvilket materiale det skal være.

Her hjemme har vi nogle astma og allergi godtkendte fra BabySam mener de kostede ca. 700/stk.

Hjemme hos mormor har de nogle fra Jysk som er lige så gode som dem de har her, ved dog ikke om de at astma og allergi godkendt, men det kan man jo altid finde ud af.

Nogle gange har de også nogle gode nogle på tilbud i Bilka, Føtex, Super Brugsen, Kvickly.

God fornøjelse med jagten på at finde en dyne og pude

Anmeld

12. november 2014

M &.I

Jeg ville købe junior dyne og en lille flad babypude til ham. Hvilket mærke kommer jo helt an på pengepungen og hvilket materiale det skal være.

Her hjemme har vi nogle astma og allergi godtkendte fra BabySam mener de kostede ca. 700/stk.

Hjemme hos mormor har de nogle fra Jysk som er lige så gode som dem de har her, ved dog ikke om de at astma og allergi godkendt, men det kan man jo altid finde ud af.

Nogle gange har de også nogle gode nogle på tilbud i Bilka, Føtex, Super Brugsen, Kvickly.

God fornøjelse med jagten på at finde en dyne og pude

Ok hvor stor skal Dyne være altså cm ??  Han har baby pude men han tage vores stor pude da han synes hans er flad  

Anmeld

12. november 2014

(august)

Mener dynen hedder 70x140cm

Anmeld

12. november 2014

M &.I

(august) skriver:

Mener dynen hedder 70x140cm

Ok tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.