ååprh har sådan brug for hjælp... Er så ked og frustreret 
jeg har den skønneste datter på 2 halvt år.. Hun er meget fremmelig og altid glad og tilfreds.... Liiiige indtil hun skal i seng om aftenen... Det skal siges Melina har altid haft svært ved at falde i søvn alene om aftenen.. Men vi har LÆNGE haft en fin rytme hvor hun måske brokkede sig er kvarter men faldt så i søvn.... Men nu altså ak ak...
Vi har meget samme rutine... Vi spiser omkring kl 17... Så leger hun selv eller med sin søster... Så får vi lidt frugt omkring kl 18.30.. Så er det i nattøjet ud og børste tænder.. IND og læse 2 små bøger synge to sange og så hedder det godnat.... Og hun siger også godnat men så lidt efter skal hun tisse. Så er hun tørstig, så skal jeg ryste dynen... Og hver gang jeg kommer derind skal jeg synge igen! Ved godt hun sikkert gør det for at trække tiden og sådan men nu er hun begyndt hele tiden at sige mor passer på mig?? Mor passer på mig?? Som om hun er utryg? Og hun blir fuldstændig hysterisk hvis jeg prøver ikke at komme når hun kalder! Og jeg memer virkelig hysterisk.... Og ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op nu... Har prøvet at sidde ved hende til hun falder i søvn men der går snildt en time måske mere.. Mest prøvet at stå ude foran døren så hun kan se mig... Prøvet at putte før putte senere... Intet hjælper... Og jeg er alene med mine piger så sys jo det er frygtelig synd for den store at hele aftenen blir "ødelagt" af lillesøsters hysteri.... Hun sover stadig til middag den har jeg også prøvet at forkorte og nogengange skippe den... Scenariet er det samme alligevel 
ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op og er kørt helt fast kan jeg mærke så har virkelig brug for nogle gode råd 
Anmeld