Barselsklip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
6 svar
1 synes godt om
11. november 2014

Meilby

Hejsa!

Jeg søgte om barselsklip for ca. 14 dage siden - og min barsel starter her 1. dec 2014

Men jeg har intet hørt endnu?

Hvor langtid gik der før jeres gik igennem og i kunne se det i su-oversigten? Min klasse starter i praktik fra 1. december og jeg er derfor meget afhængig af udbetalingen, da jeg jo ellers intet får

Har snakket med su-vejleder, som mener det nok skal nå at gå iorden, men bliver jo alligevel lidt nervøs

Håber nogen kan hjælpe

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

Julemusen

Du skal regne med 4 uger fra su kontoret har modtaget ansøgningen til den er gået igennem. Du får besked over e-boks omkring ændringen og kan se den på din su oversigt når du logger ind. 

Jeg søgte selv 2. Oktober og det gik igennem den 27. Oktober 

Anmeld

11. november 2014

Meilby

Kitty-Katten skriver:

Du skal regne med 4 uger fra su kontoret har modtaget ansøgningen til den er gået igennem. Du får besked over e-boks omkring ændringen og kan se den på din su oversigt når du logger ind. 

Jeg søgte selv 2. Oktober og det gik igennem den 27. Oktober 

Tusind tak for svar

Håber mit når at gå igennem inden 1. december så

Kan ikke huske den præcise dato jeg søgte, kan jeg se det på su.dk nogen steder?

Anmeld

11. november 2014

Julemusen

Ja hvis du logger ind på minSU og så kan du se 'mine ansøgninger' eller 'status for ansøgninger' 

Hvis du ikke har hørt noget i løbet af en uge så send en mail til sukontoret på sin uddannelse så de kan rykke for svar. Det var jeg nødt til da jeg søgte barselsklip med min store dreng. Men normalt går det fint igennem. Var pga sommerferien at der gik rod i det sidste gang 

Anmeld

11. november 2014

Meilby

Kitty-Katten skriver:

Ja hvis du logger ind på minSU og så kan du se 'mine ansøgninger' eller 'status for ansøgninger' 

Hvis du ikke har hørt noget i løbet af en uge så send en mail til sukontoret på sin uddannelse så de kan rykke for svar. Det var jeg nødt til da jeg søgte barselsklip med min store dreng. Men normalt går det fint igennem. Var pga sommerferien at der gik rod i det sidste gang 

Der står bare ingenting

Håber da hende på su-kontoret har sendt det :/

Har hvertfald talt med hende flere gange

Anmeld

11. november 2014

Julemusen

SÅ ville jeg godtnok kontakte hende igen og sige, at du ikke har fået bekræftelse på at ansøgningen er modtaget! Der må være sket en fejl. Ellers kan de også være bag ud på su kontoret.

Anmeld

11. november 2014

Meilby

Kitty-Katten skriver:

SÅ ville jeg godtnok kontakte hende igen og sige, at du ikke har fået bekræftelse på at ansøgningen er modtaget! Der må være sket en fejl. Ellers kan de også være bag ud på su kontoret.

Må have fat i hende igen :/ kan se det var d. 26-10-14 jeg sendte ansøgningen - har selve blanketten på computeren

Tusind tak for hjælpen hvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.