Kan ikke stå eller gå ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. november 2014

Wik

Go aften  

Min datter er lige blevet vaccineret, en enkelt i den ene lår, da vi følger et lidt andet vaccinationsprogram tilrettelagt af serum instituttet. 

Det er en anden sag, men sagen er den at hun hele eftermiddagen og aftenen ikke har ville gå eller stå på sit ben overhovedet, og hyler og trækker benet der virker slapt til sig.

Hun gik fint lige efter vaccinen og sov middagslur, og kom også op og gik lidt men ca. en time efter luren begyndte hendes ben så ikke at virke Jeg ved ikke om det er normalt eller om det er væk imorgen tidligt, men det undre mig virkelig.

Hun er 1,5 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

Christine

Wik skriver:

Go aften  

Min datter er lige blevet vaccineret, en enkelt i den ene lår, da vi følger et lidt andet vaccinationsprogram tilrettelagt af serum instituttet. 

Det er en anden sag, men sagen er den at hun hele eftermiddagen og aftenen ikke har ville gå eller stå på sit ben overhovedet, og hyler og trækker benet der virker slapt til sig.

Hun gik fint lige efter vaccinen og sov middagslur, og kom også op og gik lidt men ca. en time efter luren begyndte hendes ben så ikke at virke Jeg ved ikke om det er normalt eller om det er væk imorgen tidligt, men det undre mig virkelig.

Hun er 1,5 år

Jeg ved ikke om det er normalt, men jeg synes du skal høre vagtlægen ad. Det er frygteligt at være bekymret for sit barn og det er jo skønt hvis du kan få at vide at det er helt normalt.

Anmeld

11. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

De stikker intramuskulært så musklen kan godt blive rigtig øm. Da jeg fik stivkrampe vaccinen sidst kunne jeg ikke bruge armen i halvanden dag. Men det er jo ikke sådan at følelsen bliver påvirket, eller at hun rent ud sagt ikke KAN stå på benene. Ellers giv lægen et kald i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.