Tid til en lille beretning af prinsessens vej til verdenen 
d.5/11-2014 kl 20.00
den første ve melder sig, var selvfølgelig i tvivl, men da den samme smerte efterfølgende kom med 10-14 minutters mellemrum så blev det ligesom klart for mig
men de var hverken slemme eller vildt smertefulde, så tænkte faktisk de ville gå i stå igen..De fortsatte hele natten, kunne måske sikkert have sovet fra dem men havde sådan en uro i kroppen at jeg i stedet bare tøffede rundt!
d.6/11-2014 kl. Ca 7.00.
de to store blev sendt idagpleje og børnehave, "veerne" kom stadig med 7-8 minutters mellemrum, men stadig ikke værre end at jeg da både smurte madpakke til Lærke og flettede hendes hår
avigermor var ankommet kl 6.00, hende og min søster sq med til fødslen, min søster aq dog arbejde til 9.30, så vi så jo bare tiden an..
ringede dig til fg da jeg vidste min egen jm havde vagt(vi havde joket med at jeg sq komme ind til hende) var ret træt og "veerne" aftog så ville godt have moget at sove på.
hun bad os komme ind så kunne jeg da blive puslet lidt om
Køreturen varede ca 45 min for jeg var sulten så turen gik da lige forbi macD efter morgenmad haha
på turen havde jeg kun 2 veer, så følte det var lidt til grin at kigge ind men nu var vi jo på vej!
kommer ind på fg 9.20 og jm undersger mig, jamen sørme om jeg ikke var 4cm åben, kunne presses til 5 cm, men stadig 1 cm livmoderhals næsten. Mens hun roder rundt udbryder hun pludselig, "ej ej det må du undskylde, men nu fik jeg altså vamdet til at gå" !!!! Øhm jamen det sq hun sandelig ikke undskylde for da haha 
så kom verrne dælme os da, med 3-4 minutter imellem og virkelig voldsomme. Kunne slet ikke kontrolere kroppen som de andre gange og det væltede ud af mig både for og bag til..
Kl.11.20 ca kommer presseveerne allerede og efter den første presseve som jeg sq gispe mog igennem må jeg presse med.
11.40 kommer prinsessen til verden 
4055g og 54cm, altså mere end 1 kg og 4 cm større end de andre to
vi fik lige et par dage på barselsgangen da hun havde lidt skæve tal og var blevet lidt stresset over den hurtige levering til sidst!
Nu nyder vi bare dagen mens far barsler den(han var guld værd under fødslen og ligeså var min skønne søster og svigermor, de gjorder alt for at få mig til at føle mig tilpas både under og efter fødslen, min kære søster var den der hjalp mig o bad og fik klædt mig på bagefter, huk var en kæmpe hjælp) tager det helt roligt og får amningen igang, hun er en sulten dame så hun har ikke mest tålmodighed til at finde brysten, men det bliver bedre hver dag 
lidt billederog tak for navnehjælpem i min tidligere tråd, hun blev en:
Lykke sofia m.......! For efter fødslen fandt vi ud af at den jm.studerende under fødslen rent faktisk hed Lykke til mellemnavn, så det var jo bare det hun sq hedde