Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle.
Fredag d. 7/11 kl. 17:06 kom vores lækre søn til verden. Det var en lidt hård omgang, men jeg klarede den og vi har det alle godt. Fødselsberetning kommer senere.
Og så lidt baby-spam!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med jeres dejlige lille dreng!!
Hvor ser han dog bare kær ud
Sikke dog en omgang lækkerhed
stort tillykke!! Og en highfive til dig!!! Ved hvor meget du har frygtet fødslen, men du klarede det!!! Du er for seeeeeej!!!
*Heidi* skriver: Hej alle. Fredag d. 7/11 kl. 17:06 kom vores lækre søn til verden. Det var en lidt hård omgang, men jeg klarede den og vi har det alle godt. Fødselsberetning kommer senere. Og så lidt baby-spam!
Årh han ser dejlig ud
Årh han er da godt nok kær
Tillykke
Ååå gud hvor er han bare lækker
Mor11 skriver: Sikke dog en omgang lækkerhed stort tillykke!! Og en highfive til dig!!! Ved hvor meget du har frygtet fødslen, men du klarede det!!! Du er for seeeeeej!!!
Tusind tak.
Jeg nåede grænsen et par gange i fødslen, men jeg gav ikke op. Jeg har fået snakket fødslen igennem med en jordemoder, da hun i min fødselsjournal kunne læse, at det havde været en hård omgang. Det var skønt at få talt med hende!
Stort tillykke dagen efter min lille pige kom til verden
Tillykke med ham så fin så fin
Kæmpe stort tillykke <3 øøh han er skøn! Jeg kan jo slet ik vente 3 måneder endnu til min lille mand er hos os!! Det kribler helt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128