Md kolding.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2014

got2b

Ja, så der lidt under 24 timer til vi skal til scanning, men så er det jeg tænker. Skal ens blære være fuld eller skal man bare drikke lidt vand inden man køre? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

BigHope13

Jeg har fået at vide før hver scanning at jeg bare skulle drikke et halvt - helt glas vand en time før scanning

Anmeld

11. november 2014

got2b

BigHope13 skriver:

Jeg har fået at vide før hver scanning at jeg bare skulle drikke et halvt - helt glas vand en time før scanning

Ja okay, det vil jeg prøve så. Tak ��

Anmeld

11. november 2014

AnneBJ

Og hvis det er et problem at se noget for den som scanner, så bliver du bare bedt om at drikke et glas vand derinde. Da jeg blev scannet i min første graviditet, ville baby ikke samarbejde, så jeg blev både sendt ud at tisse,  bedt om at drikke, hoppe, hoste osv. 

Anmeld

11. november 2014

got2b

AnneBJ skriver:

Og hvis det er et problem at se noget for den som scanner, så bliver du bare bedt om at drikke et glas vand derinde. Da jeg blev scannet i min første graviditet, ville baby ikke samarbejde, så jeg blev både sendt ud at tisse,  bedt om at drikke, hoppe, hoste osv. 

Ja okay, til NF var baby så livlig jeg blev bedt om at gå en tur på gaden, og tisse og drikke igen. Så krydser for jeg ik skal det igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.