kan lægende tage fejl ? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
8 svar
4 synes godt om
11. november 2014

Anonym trådstarter

Hej tøser. Ang underlivsbetændelse. Jeg gik til lægen i sidste uge pga. ureglmæssig mens. Fortælle ham at min sidste mens var 26.sep altså nu 46 dage siden, har kvalme hver dag, han mente ikke der var grund til at lave en graviditets test, og lavede en gynækologisk undersøgelse og mente jeg havde betændelse i livmoderen, da jeg har rokkeømhed. 

Meeeen! Får man ikke mens når man har det? Og kan det give kvalme og smerte ? Og kan han tage fejl? Glemte self og spørge  :s

Håber nogle har haft det/prøvet det og kan råde mig lidt på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

got2b

Anonym skriver:

Hej tøser. Ang underlivsbetændelse. Jeg gik til lægen i sidste uge pga. ureglmæssig mens. Fortælle ham at min sidste mens var 26.sep altså nu 46 dage siden, har kvalme hver dag, han mente ikke der var grund til at lave en graviditets test, og lavede en gynækologisk undersøgelse og mente jeg havde betændelse i livmoderen, da jeg har rokkeømhed. 

Meeeen! Får man ikke mens når man har det? Og kan det give kvalme og smerte ? Og kan han tage fejl? Glemte self og spørge  :s

Hvis du har mistanke om du er gravid, så tag en test. 

Anmeld

11. november 2014

Keablao

Anonym skriver:

Havde det samme som dig - jeg havde dog lidt mens.

fik også beskeden om betændelse i underlivet. Det var en fredag.

lørdag blødte jeg sygt meget - besvimede også.

lægen mandag, blev opereret tirsdag morgen - det var en sammenlukning på æggelederen (tror jeg nok) - så er i hormon behandling nu for at det ikke lukker til igen. Men min læge havde heller intet bud på hvad det var, heller klem sygehuset før de kunne se på scanningen at min livmoder var fyldt med blod. Ikke underligt jeg havde ondt.

Anmeld

11. november 2014

Anonym trådstarter

Keablao skriver:

Havde det samme som dig - jeg havde dog lidt mens.

fik også beskeden om betændelse i underlivet. Det var en fredag.

lørdag blødte jeg sygt meget - besvimede også.

lægen mandag, blev opereret tirsdag morgen - det var en sammenlukning på æggelederen (tror jeg nok) - så er i hormon behandling nu for at det ikke lukker til igen. Men min læge havde heller intet bud på hvad det var, heller klem sygehuset før de kunne se på scanningen at min livmoder var fyldt med blod. Ikke underligt jeg havde ondt.

Årh lyder ikke rart :/

- jeg har slet ikke blødt det mindste siden d.26.sep

Anmeld

11. november 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Årh lyder ikke rart :/

- jeg har slet ikke blødt det mindste siden d.26.sep

Har du prøvet at teste selv?

Anmeld

11. november 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Har du prøvet at teste selv?

Nej, for min mens er så ureglmæssig, så kan ikke Vide om Jeg er gået over eller ej, men er aldrig gået 46 dage, så ville hører om nogle har oplevet det samme eller havde erfaring, 

Anmeld

11. november 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Nej, for min mens er så ureglmæssig, så kan ikke Vide om Jeg er gået over eller ej, men er aldrig gået 46 dage, så ville hører om nogle har oplevet det samme eller havde erfaring, 

Hvis du har kvalme ville en graviditet være et godt bud hvis jeg var dig ville jeg teste med det samme inden jeg brugte mere tid på gætterier

Anmeld

11. november 2014

Nystart

selvfølgelig kan lægen tag fejl.... 

min graviditet mente de var en underlivbetændelse, og der skulle 2 forskellige læger til inden de fandt ud af jeg var gravid...

som andre skriver... snup en test, de koster ikke meget og kan gi et hint os selvom du har ureglmæssig cyk

Anmeld

11. november 2014

Bshizzle

Jeg havde da helt sikkert købt en test med det samme for at lukke min nysgerrighed!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.