Hvordan undgår jeg at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
7 svar
2 synes godt om
11. november 2014

Vivienne

smitte min lille dreng på 1 måned med forkølelse?

Jeg har været forkølet i 2 uger nu og kan mærke at han også er lidt forkølet, men klarer sig bedre end mig. Kan nok ikke helt undgå det, da jeg ammer ham og vi er i tæt kontakt næsten hele tiden.

Jeg ønsker bare ikke at det skal ende med feber og alt mulig andet med ham

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Vivienne skriver:

Jeg har været forkølet i 2 uger nu og kan mærke at han også er lidt forkølet, men klarer sig bedre end mig. Kan nok ikke helt undgå det, da jeg ammer ham og vi er i tæt kontakt næsten hele tiden.

Knus

Har ingen råd til hvordan du undgår det, men vil lige give lidt råd til hvis han bliver skidt. Saltvandsdråber fra apoteket i næsen og så suge med en næsesuger er fantastisk hvis han bliver stoppet i næsen. Lidt pinex junior er også godt både febernedsættende og så kan man godt få ondt i ørerne når man er forkølet. Og så selvfølgelig hæve hovedenden af sengen når han skal sove.

Min datter blev møg forkølet da hun var ca 3 mdr og disse ting hjalp helt gevaldigt. Hun har helt sig selv, kun en smule pyller. Og så var hun lidt forkvalmet, men det gik hurtigt over.

God bedring ellers

Anmeld

11. november 2014

Sandratoft

Vivienne skriver:

Knus

Når du ammer ham, får din dreng de antistoffer du selv danner mod forkølelsen Så udover god hygiejne er der vidst ikke så meget andet at gøre. 

Anmeld

11. november 2014

Vivienne

MummiT skriver:

Har ingen råd til hvordan du undgår det, men vil lige give lidt råd til hvis han bliver skidt. Saltvandsdråber fra apoteket i næsen og så suge med en næsesuger er fantastisk hvis han bliver stoppet i næsen. Lidt pinex junior er også godt både febernedsættende og så kan man godt få ondt i ørerne når man er forkølet. Og så selvfølgelig hæve hovedenden af sengen når han skal sove.

Min datter blev møg forkølet da hun var ca 3 mdr og disse ting hjalp helt gevaldigt. Hun har helt sig selv, kun en smule pyller. Og så var hun lidt forkvalmet, men det gik hurtigt over.

God bedring ellers

Tusinde tak for dine råd

Saltvandsdråber har vi allerede brugt og det er et fantastisk middel. Næsesuger, kan man få den på apoteket?

Anmeld

11. november 2014

Sandratoft

Vivienne skriver:

Tusinde tak for dine råd

Saltvandsdråber har vi allerede brugt og det er et fantastisk middel. Næsesuger, kan man få den på apoteket?

Ja eller Kvickly  

Anmeld

11. november 2014

Vivienne

Sandratoft skriver:

Ja eller Kvickly  

Super! Tusind tusind tak

Anmeld

11. november 2014

Misser1989

Tror desværre ikke man som sådan kan undgå smitte. Troede selv at når man ammede blev de ikke syge, men min søn fik allerede influenza a, da han var 4 uger gammel. Mig og storebror havde det også. 

Bare husk hvis der kommer høj feber skal man kontakte læge. 

Min søn blev indlagt dengang fordi han havde 40 i feber, ringede ellers kun til lægen for at spørge om han måtte få panodil  

Håber han slipper nemt om forkølelsen 

Anmeld

11. november 2014

Valle81

Mit eneste råd vil være håndsprit. Sprit hele tiden��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.