Hold jer væk fra Lille Kbh'er (scanningsklinik)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.244 visninger
7 svar
22 synes godt om
11. november 2014

MissTrolle

Jeg har aldrig i mit liv følt mig så dårligt behandlet, som da jeg skulle have en 3D scanning af mit ufødte barn hos xxx. Jeg var i uge 34 da jeg allerede inden konsultationen skulle hoste op med 1100 kroner for at blive scannet. Jeg har haft en ret svær graviditet med meget medicin, hvorfor det var ekstra vigtigt for mig at se mit barn, og vide at hun havde det godt, og lignede en normal baby. Det eneste billede jeg får ud af scanningen, som ligner noget fra et menneske er et øre, hvilket jeg selvsagt var skuffet over. Xxx fortæller så vrissent at jeg ikke kan forvente mere når jeg er så langt henne. Det er på sin vis fair nok, men det var sjovt nok IKKE noget de havde travlt med at fortælle da de glædeligt tog imod mine penge ved kasse 1. Jeg fastholder derfor at jeg ikke føler jeg har fået hvad jeg har betalt for, og modvilligt går hun langt om længe (om end noget bittert) med til en 10 minutters genscanning dagen efter. Ved et uheld kommer jeg ind til Vibeke (verdens sødeste dame og jordemoder), som heldigvis er enig med mig i, at vi heller ikke denne gang får billeder af den lille, som indikerer hvordan hun ser ud, og som en rigtig god service tilbyder hun derfor af sig selv, at jeg kan komme igen dagen efter til endnu en lille gencanning, hvilket jeg positivt og glædeligt takker ja til. Jeg går derfor glad hen til skranken og bestiller en tid, hvorefter jeg vender tilbage til Vibekes stue, for at hente min mappe. Her står Xxx så og har overhørt mig bestille en tid, og fortæller mig derfor i en skarp tone, at der ikke kommer flere genscanninger på tale, og at det ikke bliver bedre fordi jeg er for langt henne til gode billeder. Fuldstændig i chok over en sådan behandling argumenterer jeg for at jeg har betalt 1100 kroner for et billede af et øre, og ikke et eneste sted på hjemmesiden har jeg kunnet læse mig frem til at de fraråder 3D, når jeg er i uge 34, så derfor finder jeg det underligt med sådan en "service". Her får jeg så bare at vide at jeg kan klage til chefen hvis jeg vil det, som sjovt nok er Xxx sengekammerat (gad vide hvilket parti han ville tage), og da jeg fastholder at jeg synes det er usædvanlig dårlig service, bliver mit ultimatum at jeg enten kan få pengene tilbage mod at Xxx beholder min mappe (med mål på den lille og blandt andet billedet af øret) eller også kan jeg få mappen og gå. Føj, hvor jeg synes det er vammelt at behandle andre mennesker, og i særdeleshed gravide kvinder på denne måde. Hvad FANDEN skulle hun med den mappe? Det var ren og skær magtliderlighed, for de få data jeg havde på den lille ville jo alligevel ende i skraldespanden. Fuldstændig opløst i tårer og rystende af chok, går vi til skranken hvor jeg får mine penge tilbage til skue for alle de ventende mødre i venteværelset.
Jeg ville aldrig anbefale nogen at blive scannet hos Xxx!  Det der skulle have været en fantastisk oplevelse, blev forvandlet til det fuldstændig modsatte, og stadig i dag (flere uger efter) kan jeg mærke den ubehagelige følelse indeni af at blive behandlet som lort i en pengemaskine! Det eneste ved Xxx, der er positivt er den meget kompetente og smadder søde jordemoder Vibeke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

SandraXOXO

JJeg har aldrig i mit liv følt mig så dårligt behandlet, som da jeg skulle have en 3D scanning af mit ufødte barn hos xxx. Jeg var i uge 34 da jeg allerede inden konsultationen skulle hoste op med 1100 kroner for at blive scannet. Jeg har haft en ret svær graviditet med meget medicin, hvorfor det var ekstra vigtigt for mig at se mit barn, og vide at hun havde det godt, og lignede en normal baby. Det eneste billede jeg får ud af scanningen, som ligner noget fra et menneske er et øre, hvilket jeg selvsagt var skuffet over. Xxx fortæller så vrissent at jeg ikke kan forvente mere når jeg er så langt henne. Det er på sin vis fair nok, men det var sjovt nok IKKE noget de havde travlt med at fortælle da de glædeligt tog imod mine penge ved kasse 1. Jeg fastholder derfor at jeg ikke føler jeg har fået hvad jeg har betalt for, og modvilligt går hun langt om længe (om end noget bittert) med til en 10 minutters genscanning dagen efter. Ved et uheld kommer jeg ind til Vibeke (verdens sødeste dame og jordemoder), som heldigvis er enig med mig i, at vi heller ikke denne gang får billeder af den lille, som indikerer hvordan hun ser ud, og som en rigtig god service tilbyder hun derfor af sig selv, at jeg kan komme igen dagen efter til endnu en lille gencanning, hvilket jeg positivt og glædeligt takker ja til. Jeg går derfor glad hen til skranken og bestiller en tid, hvorefter jeg vender tilbage til Vibekes stue, for at hente min mappe. Her står Xxx så og har overhørt mig bestille en tid, og fortæller mig derfor i en skarp tone, at der ikke kommer flere genscanninger på tale, og at det ikke bliver bedre fordi jeg er for langt henne til gode billeder. Fuldstændig i chok over en sådan behandling argumenterer jeg for at jeg har betalt 1100 kroner for et billede af et øre, og ikke et eneste sted på hjemmesiden har jeg kunnet læse mig frem til at de fraråder 3D, når jeg er i uge 34, så derfor finder jeg det underligt med sådan en "service". Her får jeg så bare at vide at jeg kan klage til chefen hvis jeg vil det, som sjovt nok er Henriettes sengekammerat (gad vide hvilket parti han ville tage), og da jeg fastholder at jeg synes det er usædvanlig dårlig service, bliver mit ultimatum at jeg enten kan få pengene tilbage mod at Xxx beholder min mappe (med mål på den lille og blandt andet billedet af øret) eller også kan jeg få mappen og gå. Føj, hvor jeg synes det er vammelt at behandle andre mennesker, og i særdeleshed gravide kvinder på denne måde. Hvad FANDEN skulle hun med den mappe? Det var ren og skær magtliderlighed, for de få data jeg havde på den lille ville jo alligevel ende i skraldespanden. Fuldstændig opløst i tårer og rystende af chok, går vi til skranken hvor jeg får mine penge tilbage til skue for alle de ventende mødre i venteværelset.
Jeg ville aldrig anbefale nogen at blive scannet hos Xxx!  Det der skulle have været en fantastisk oplevelse, blev forvandlet til det fuldstændig modsatte, og stadig i dag (flere uger efter) kan jeg mærke den ubehagelige følelse indeni af at blive behandlet som lort i en pengemaskine! Det eneste ved Xxx, der er positivt er den meget kompetente og smadder søde jordemoder Vibeke.

Ikke for at jokke yderligere i din dårlige oplevelse men med et hurtigt kig på Xxxs hjemmeside så jeg da tydeligt at de skrev at for at få et godt resultat med 3D og 4d scanning skulle man komme inden uge 32 og efter uge 32 kunne de ikke garantere for kvalitet af billeder og scanning fordi baby gerne er for stor efter uge 32. 

Anmeld

11. november 2014

Sander&Vitus-Mor

Jeg har aldrig i mit liv følt mig så dårligt behandlet, som da jeg skulle have en 3D scanning af mit ufødte barn hos xxx. Jeg var i uge 34 da jeg allerede inden konsultationen skulle hoste op med 1100 kroner for at blive scannet. Jeg har haft en ret svær graviditet med meget medicin, hvorfor det var ekstra vigtigt for mig at se mit barn, og vide at hun havde det godt, og lignede en normal baby. Det eneste billede jeg får ud af scanningen, som ligner noget fra et menneske er et øre, hvilket jeg selvsagt var skuffet over. Xxx fortæller så vrissent at jeg ikke kan forvente mere når jeg er så langt henne. Det er på sin vis fair nok, men det var sjovt nok IKKE noget de havde travlt med at fortælle da de glædeligt tog imod mine penge ved kasse 1. Jeg fastholder derfor at jeg ikke føler jeg har fået hvad jeg har betalt for, og modvilligt går hun langt om længe (om end noget bittert) med til en 10 minutters genscanning dagen efter. Ved et uheld kommer jeg ind til Vibeke (verdens sødeste dame og jordemoder), som heldigvis er enig med mig i, at vi heller ikke denne gang får billeder af den lille, som indikerer hvordan hun ser ud, og som en rigtig god service tilbyder hun derfor af sig selv, at jeg kan komme igen dagen efter til endnu en lille gencanning, hvilket jeg positivt og glædeligt takker ja til. Jeg går derfor glad hen til skranken og bestiller en tid, hvorefter jeg vender tilbage til Vibekes stue, for at hente min mappe. Her står Xxx så og har overhørt mig bestille en tid, og fortæller mig derfor i en skarp tone, at der ikke kommer flere genscanninger på tale, og at det ikke bliver bedre fordi jeg er for langt henne til gode billeder. Fuldstændig i chok over en sådan behandling argumenterer jeg for at jeg har betalt 1100 kroner for et billede af et øre, og ikke et eneste sted på hjemmesiden har jeg kunnet læse mig frem til at de fraråder 3D, når jeg er i uge 34, så derfor finder jeg det underligt med sådan en "service". Her får jeg så bare at vide at jeg kan klage til chefen hvis jeg vil det, som sjovt nok er Henriettes sengekammerat (gad vide hvilket parti han ville tage), og da jeg fastholder at jeg synes det er usædvanlig dårlig service, bliver mit ultimatum at jeg enten kan få pengene tilbage mod at Xxx beholder min mappe (med mål på den lille og blandt andet billedet af øret) eller også kan jeg få mappen og gå. Føj, hvor jeg synes det er vammelt at behandle andre mennesker, og i særdeleshed gravide kvinder på denne måde. Hvad FANDEN skulle hun med den mappe? Det var ren og skær magtliderlighed, for de få data jeg havde på den lille ville jo alligevel ende i skraldespanden. Fuldstændig opløst i tårer og rystende af chok, går vi til skranken hvor jeg får mine penge tilbage til skue for alle de ventende mødre i venteværelset.

et godt resultat inden uge 32, står på deres hjemmeside. 

Også tænker jeg hvor ved du fra at chefen er hendes sengekammerat, kender du dem personligt? 

Jeg blev scannet der flere gange i min sidste graviditet, og der har aldrig været noget. De så søde. �� 

Anmeld

11. november 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det lyder som om du er rigtig ked af din oplevelse, øv kram til dig!

jeg har heldigvis udelukkende super gode erfaringer med XXX, hvor jeg blev scannet flere gange. 

Måske det var en idé alligevel at sende en klage afsted, så du får det ud af dit system? 

Anmeld

11. november 2014

Lukas&Liam<3

Jeg var der en dag til drop in 3d, der var kun 1 på arbejde og mange der ventede.. Hun scannede mig og konstaterede nærmest med det samme at vi ikke kunne få gode billeder. Hun ikke engang trykkede på maven for at få ham til at rykke på sig selvom det kun var en arm. 2 dage efter tager vi et andet sted hen, hun kan godt se han ligger uheldigt, men skubber lidt til maven og vi fik nogle super gode billeder alligevel..

Anmeld

11. november 2014

Christine

Jeg har aldrig i mit liv følt mig så dårligt behandlet, som da jeg skulle have en 3D scanning af mit ufødte barn hos xxx. Jeg var i uge 34 da jeg allerede inden konsultationen skulle hoste op med 1100 kroner for at blive scannet. Jeg har haft en ret svær graviditet med meget medicin, hvorfor det var ekstra vigtigt for mig at se mit barn, og vide at hun havde det godt, og lignede en normal baby. Det eneste billede jeg får ud af scanningen, som ligner noget fra et menneske er et øre, hvilket jeg selvsagt var skuffet over. Xxx fortæller så vrissent at jeg ikke kan forvente mere når jeg er så langt henne. Det er på sin vis fair nok, men det var sjovt nok IKKE noget de havde travlt med at fortælle da de glædeligt tog imod mine penge ved kasse 1. Jeg fastholder derfor at jeg ikke føler jeg har fået hvad jeg har betalt for, og modvilligt går hun langt om længe (om end noget bittert) med til en 10 minutters genscanning dagen efter. Ved et uheld kommer jeg ind til Vibeke (verdens sødeste dame og jordemoder), som heldigvis er enig med mig i, at vi heller ikke denne gang får billeder af den lille, som indikerer hvordan hun ser ud, og som en rigtig god service tilbyder hun derfor af sig selv, at jeg kan komme igen dagen efter til endnu en lille gencanning, hvilket jeg positivt og glædeligt takker ja til. Jeg går derfor glad hen til skranken og bestiller en tid, hvorefter jeg vender tilbage til Vibekes stue, for at hente min mappe. Her står Xxx så og har overhørt mig bestille en tid, og fortæller mig derfor i en skarp tone, at der ikke kommer flere genscanninger på tale, og at det ikke bliver bedre fordi jeg er for langt henne til gode billeder. Fuldstændig i chok over en sådan behandling argumenterer jeg for at jeg har betalt 1100 kroner for et billede af et øre, og ikke et eneste sted på hjemmesiden har jeg kunnet læse mig frem til at de fraråder 3D, når jeg er i uge 34, så derfor finder jeg det underligt med sådan en "service". Her får jeg så bare at vide at jeg kan klage til chefen hvis jeg vil det, som sjovt nok er Henriettes sengekammerat (gad vide hvilket parti han ville tage), og da jeg fastholder at jeg synes det er usædvanlig dårlig service, bliver mit ultimatum at jeg enten kan få pengene tilbage mod at Xxx beholder min mappe (med mål på den lille og blandt andet billedet af øret) eller også kan jeg få mappen og gå. Føj, hvor jeg synes det er vammelt at behandle andre mennesker, og i særdeleshed gravide kvinder på denne måde. Hvad FANDEN skulle hun med den mappe? Det var ren og skær magtliderlighed, for de få data jeg havde på den lille ville jo alligevel ende i skraldespanden. Fuldstændig opløst i tårer og rystende af chok, går vi til skranken hvor jeg får mine penge tilbage til skue for alle de ventende mødre i venteværelset.

Det lyder som en super ærgerlig oplevelse 

Kan kun anbefale cyclusklinik.dk ! Jeg har hørt Pia (som jeg altid vil vælge at blive scannet af) anbefale nogle enten at vente med at komme til scanning eller vælge en anden, billigere scanning fordi de enten kan få bedre billeder eller ikke kan få gode billeder.

Pia er simpelthen så sød og dygtig! Og jeg tvivler på at hun ville lade nogen gå derfra med sådan en fornemmelse som du sidder med nu. Øv øv. 

Anmeld

11. november 2014

Louise-Nicki-buddi

Hvsi der ikke vil komme noget godt resultat ud af det efter uge 32 . Skulle de ikke ha taget i mod i dine penge eller ha sagt det til dig da du lavede tiden ! 

Slet ikke i orden ved hvor ond sådan en oplevelses gør 

håber du er okay 

Anmeld

11. november 2014

Soffy27

Er blevet scannet en del gange på Xxx er der er 2 rigtig søde kvinder der, og så er der Xxx.. Fik et chok da jeg ved min sidste graviditet så Xxx på Xxx da jeg i graviditeten forinden havde en MA med enæggede trillinger - på det tidspunkt var hun på scannings klinikken på gl. Køge landevej.. Vi skulle til termin scanning og en sød ung kvinde scanner mig, og kan se 2 "fostre" hun vil dog lige have det bekræftet af en anden, som så er Xxx- hun sagde hverken goddag eller noget, men ligger ud med følgende sætning efter ca 50 sekunders scanning  "nå det positive er at der ikke er noget hjerteaktivitet for i skulle have haft trillinger" Bom og færdig! Så gik hun.. Tilbage stod denne nye unge kvinde med et par som lige havde fået deres drøm knust af en kold gimpe.. Nøj hvor var jeg ked af det.. Selvfølgelig over at graviditeten var gået i stå i uge 8, men mest af alt over den behandling vi fik, og den måde vi fik det fortalt på.. Skulle så til kønsscanning i sidste graviditet og valgte den Xxx, og ind trådte hun.. Havde mest af alt lyst til at kalde hende diverse skældsord.. Derinde var hun dog utrolig sød og grundig.. Men tårerne trillede ned af mine kinder da vi gik derfra grundet oplevelsen med hende forrige gang.. Hun må virkelig have nogen off-dage der siger spar 2.. nå det blev vist en lang smøre, men det jeg ville frem til var at du ikke er alene om at have haft en dum oplevelse med hende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.