(september) Nogen fra Århus? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. august 2009

Mallilu

Hejsa!
Jeg har egentlig været her lang tid, men er først lige begyndt at bruge siden...

Så da jeg lige er gået på barsel og derfor keder mig lidt (da vi er fuldstændig klar) vil jeg høre, om der er nogen herinde med termin omkring september fra Århus?

Jeg har selv termin den 20. september og bor sammen med min dejlige kæreste i udkanten af Århus - nærmere betegnet Viby...

Kram
Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Leneur

Mallilu skriver:

Hejsa!
Jeg har egentlig været her lang tid, men er først lige begyndt at bruge siden...

Så da jeg lige er gået på barsel og derfor keder mig lidt (da vi er fuldstændig klar) vil jeg høre, om der er nogen herinde med termin omkring september fra Århus?

Jeg har selv termin den 20. september og bor sammen med min dejlige kæreste i udkanten af Århus - nærmere betegnet Viby...

Kram
Maria

Nej men Skanderborg, så det er da rimeligt tæt på.
Jeg har termin d. 9. sep. så kan snart se en ende på det.... ;-)

Anmeld

24. august 2009

Mallilu

Ja det er skam rigtig tæt på

Åh det er spændende om du så føder på termins datoen - det ville i hvert fald være nemt at huske hans/hendes fødselsdag, så

Anmeld

25. august 2009

Leneur

Mallilu skriver:

Ja det er skam rigtig tæt på

Åh det er spændende om du så føder på termins datoen - det ville i hvert fald være nemt at huske hans/hendes fødselsdag, så

Ja det ville være dejligt hvis det blev den dag men den lille dame har allerede nu sin egen vilje og jeg tror at hun gerne vil lave ravage på hendes mostre's fødselsdag der har d. 13. men lad os nu se..... ;-)

Anmeld

25. august 2009

Mallilu

Åh lad os ikke håbe det

Anmeld

25. august 2009

Leneur

Mallilu skriver:

Åh lad os ikke håbe det

Nej vel?... ;-)
Hvis der endelig skulle ske noget måtte det gerne være før tid, for synes godt nok hun er tung at danse rundt med nu men glæder mig til hun er her.

Anmeld

25. august 2009

Mallilu

Åh det kan jeg forestille mig!
Jeg er kun 36+2 og jeg synes allerede det er aaalt for tungt... Og så har jeg så mange smerter hele tiden, at jeg lidt håber på at han kommer mindst en uge før tid... Hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.