hvad ville i blive glade for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
12 svar
6 synes godt om
10. november 2014

Kay

at få i julegave til en baby dreng på 1½ måned (det er han til jul), 

det er min mands bror og hans kæreste, vi giver kun børnene gaver i den del af familien, og de har slet ingen ønsker  

og jeg kan slet ikke huske hvad vi selv blev glade for til elna den gang og til lillesøster har vi jo det hele fra sidst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

IT-nørd

http://www.babysam.dk/stokke-table-top-for-tripp-trapp

begge mine niecer på den gang 1 og 4 måneder fik et Stokke Table Top bakke. Den er super praktisk! Vi har den også og bruger den stadig. Freya er 3,5 år

Anmeld

10. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Uldbodyer

Anmeld

10. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi ønskede os noget forskelligt Lamaze legetøj den første jul hvor vores var 1,5mdr  

ellers så noget legetøj der er lidt fremadrettet - fra 4-6mdr eller sådan. De har vel ikke allerede købt ALT hvad de skal bruge det første år? 

Anmeld

10. november 2014

Kay

Mor11 skriver:

Vi ønskede os noget forskelligt Lamaze legetøj den første jul hvor vores var 1,5mdr  

ellers så noget legetøj der er lidt fremadrettet - fra 4-6mdr eller sådan. De har vel ikke allerede købt ALT hvad de skal bruge det første år? 

aner intet om hvad de har da de har arvet rigtig meget fra hendes søster... 

det gør det også rigtig svært... at man ik har overblik over hvad de rent faktisk har... for så ville jeg nok bedre kunne se hvad de "mangler" 

Anmeld

10. november 2014

SandraXOXO

Jeg fik nogle flotte bodyer fra Føtex i str 4 mdr og to småfolk stofbleer til jul da vores den lille var 1,5 mdr. Det blev jeg rigtig glad for, især stofbleerne da de var så fine og bodyer kan man altid bruge synes jeg. 

Anmeld

10. november 2014

Bshizzle

Sådan en stol var guld værd 

Brugte den til legebord, med i brusebadet, op på bordet mens jeg lavede mad og selvfølgelig fik mad på 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

aner intet om hvad de har da de har arvet rigtig meget fra hendes søster... 

det gør det også rigtig svært... at man ik har overblik over hvad de rent faktisk har... for så ville jeg nok bedre kunne se hvad de "mangler" 

Ja okay... Så er det ikke nemt  

Anmeld

10. november 2014

EAF

Kay skriver:

at få i julegave til en baby dreng på 1½ måned (det er han til jul), 

det er min mands bror og hans kæreste, vi giver kun børnene gaver i den del af familien, og de har slet ingen ønsker  

og jeg kan slet ikke huske hvad vi selv blev glade for til elna den gang og til lillesøster har vi jo det hele fra sidst 

http://www.legeakademiet.dk/pl/Aldersgrupper-Legetøj-1-2-år_60398.aspx - ellers kig her engang 

Anmeld

10. november 2014

Kay

Bshizzle skriver:

Sådan en stol var guld værd 

Brugte den til legebord, med i brusebadet, op på bordet mens jeg lavede mad og selvfølgelig fik mad på 

Når ja sådan en har vi også i en af de sidste 5 flyttekasser der mangler at blive tømt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.