Hjælp en forvirret kvinde - MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. november 2014

Stimap

Hej... 

Vi skal til MD scanning i morgen..

Jeg sidder og læser lidt om MD scanninger på nettet.. Hvad de scanner for, hvor langtid osv osv...

De skriver der både kan benyttes 2D, 3D og 4D til en sådan scanning... MEN bliver der ikke kun benyttet de sidstnævnte, hvis man selv betaler for det? eller er det normalt med 3D til MD? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

Rockertand

Stimap skriver:

Hej... 

Jeg sidder og læser lidt om MD scanninger på nettet.. Hvad de scanner for, hvor langtid osv osv...

De skriver der både kan benyttes 2D, 3D og 4D til en sådan scanning... MEN bliver der ikke kun benyttet de sidstnævnte, hvis man selv betaler for det? eller er det normalt med 3D til MD? 

Det kommer an på sygehuset.

Vores lokale sygehus skanner 3D som standard, mens mit arbejdssted ikke gør det, så det må bero på sygehusets politik.

Anmeld

10. november 2014

M (:

Stimap skriver:

Hej... 

Vi havde kun 2d til vores md-skanning.. Men har da hørt om flere, der har set baby i 3d, fordi de spurgte undervejs (og man kan jo højest få nej).. 

Anmeld

10. november 2014

Hertz

Stimap skriver:

Hej... 

Tror det er meget forskelligt fra sted til sted og hvem der gør det. Da jeg blev scannet med min datter ku farmand ikk komme med og der skannede de i 3D/4D fordi han synes det var synd for farmand at han ikk ku være med så jeg fik et par billeder med hjem i 3D. Men tror ikk man skal forvente at de gør det.

Anmeld

10. november 2014

Stimap

Tusinde tak for jeres svar... 

Kunne være proceduren var ændret inde for det seneste stykke tid ... Skal scannes på et nyt sygehus, så må se hvad de gør... Om ikke andet spørge indtil muligheden for 3D, hvis ikke det er sådan 

Tak tak  så blev jeg da lide klogere... 

Anmeld

10. november 2014

missehxx

Hmm. Ude på Ouh i Odense gør de i hvert fald ikke hvis det er en normal md scanning ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.