Igangsættelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. august 2009

Musen5

Var til scanning i fredags da de mente Gabriel var lidt større end gennemsnittet... og ganske rigtig... 44% ovr gennemsnittet.... han er pt vurderet til 4557g og jeg skal derfor møde op på hillerød i morn til vurdering mhb på igangsættelse i morn eller senest tirsdag..

Så ønsk mig held og lykke..

/Mette 39+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

MetteT

Ja hold da op... Det er da noget af en basse...

Held og lykke herfra...

Knus Mette

Anmeld

23. august 2009

Musen5

Musen5 skriver:

Var til scanning i fredags da de mente Gabriel var lidt større end gennemsnittet... og ganske rigtig... 44% ovr gennemsnittet.... han er pt vurderet til 4557g og jeg skal derfor møde op på hillerød i morn til vurdering mhb på igangsættelse i morn eller senest tirsdag..

/Mette 39+1

38+1 sq da

Anmeld

23. august 2009

Ayasmor

Er du vimmer mand en ordentlig krabat du har dig der.. og så 13 dage før termin Krydser fingerer for at alt forløber sig godt til samtalen, og ikke mindst fødslen

Anmeld

24. august 2009

Nanna1985

Hold da fast en BASSE  Jeg ønsker dig alt held og lykke

Jeg skal selv sættes igang i morgen, 1 uge før termin, fordi lille pigen os vejer godt til  Jeg kan ikk føde for store børn

Anmeld

24. august 2009

Musen5

Musen5 skriver:

/Mette 39+1

Har været til vurdering idag kl 10.

Der var ikk så meget at gøre andet end at de har lagt en stikpille og vi skal retur i morn kl 10 hvis intet er sket inden.

Der skal de lægge en til, så skal vi en tur i byen og kigge i 6 timer og så skal de lægge 1 ell 2 igen. Hvis de altså ikke kan ta vandet...

Har pt nogle rimelige plukkeveer der efterhånden kan mærkes så kryds endelig fingre for at der snart sker noget.

/Mette 38+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.