Lichen Schlerose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg var til mit årlige celleskrab idag, og kom hjem med den nyhed at jeg har Lichen Sclerosis - og jeg må indrømme jeg har grædt hele dagen.. 

andre herinde der har den lidelse ? 

undre mig meget over at det er først nu den bliver opdaget og at min egen læge inden gang havde set det på trods af hun lage min spiral for 4-5mdr siden .. 

jeg er bange? hvad skal jeg forvente? min fremtid med min kønsdel? graviditet?

årrrh tårerne triller bare ned .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

FrkRaarup

Anonym skriver:

Jeg var til mit årlige celleskrab idag, og kom hjem med den nyhed at jeg har Lichen Sclerosis - og jeg må indrømme jeg har grædt hele dagen.. 

undre mig meget over at det er først nu den bliver opdaget og at min egen læge inden gang havde set det på trods af hun lage min spiral for 4-5mdr siden .. 

Kender ikke til det, men ville ikke gå uden en kæmpe krammer 

Anmeld

10. november 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Kender heller ikke til det, men stort

Anmeld

10. november 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Du har lige fået en diagnose, og det kan godt være skræmmende, så selvfølgelig er du ked af det.

Viden er vejen frem, og du frygter det ukendte lige nu, og som en hjælp til at få viden og dermed få afdramatiseret sygdommen, kan du med fordel melde dig ind i foreningen, og du kan også Google billeder, så du kan se, hvordan de milde tilfælde ser ud, men også de lidt sværere. Hvis sygdommen arter sig mildt eller gennemsnitligt, burde det ikke få indflydelse på det at få børn, men der er selvfølgeligt et kosmetisk element, der skal håndteres.

Anmeld

10. november 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du har lige fået en diagnose, og det kan godt være skræmmende, så selvfølgelig er du ked af det.

Viden er vejen frem, og du frygter det ukendte lige nu, og som en hjælp til at få viden og dermed få afdramatiseret sygdommen, kan du med fordel melde dig ind i foreningen, og du kan også Google billeder, så du kan se, hvordan de milde tilfælde ser ud, men også de lidt sværere. Hvis sygdommen arter sig mildt eller gennemsnitligt, burde det ikke få indflydelse på det at få børn, men der er selvfølgeligt et kosmetisk element, der skal håndteres.

Hvem ka ku svare mig på om det kan have noget at sige i forhold til børn? 

Gynækologen sagde os at to af mine mindre skamlæber var vokset sammen 

Anmeld

10. november 2014

Anonym trådstarter

Flere der kender noget til det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.