Hjælp med at berolige mig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg er SÅ bange for fødslen, det er tredje barn, og de to andre har fødslerne slet ikke været noget jeg var nervøs for, og de var begge helt naturlige. Men for et år siden fik jeg et temmelig stort keglesnit  

og og den jeg har snakket med der har født efter keglesnit fødte alt for tidligt og var sengeliggende meget tidligt.

Er der ikke nogen herinde som kan berolige mig en smule,?? 

Er der nogen der har født efter et keglesnit?  Fortæl meget gerne om fødselsforløbet? Og om der var noget som var anderledes fra (måske) tidligere fødsler/graviditeter ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har en veninde, der har fået keglesnit, og hun fødte 4 uger før tid, men hun havde ingen komplikationer i graviditeten og var ikke på noget tidspunkt indlagt. Hun har termin igen her til januar, så vi må se, hvornår hun føder denne gang  (hun har heller ikke i denne graviditet haft nogen komplikationer eller været indlagt).

Anmeld

10. november 2014

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Jeg har en veninde, der har fået keglesnit, og hun fødte 4 uger før tid, men hun havde ingen komplikationer i graviditeten og var ikke på noget tidspunkt indlagt. Hun har termin igen her til januar, så vi må se, hvornår hun føder denne gang  (hun har heller ikke i denne graviditet haft nogen komplikationer eller været indlagt).

Håber bare så meget st jeg får lov at gå tiden ud  

men en dejligt graviditeten var helt normal 

Anmeld

10. november 2014

Elgaard73

Jeg har fået lavet keglesnit, og havde en helt normal, ukompliceret graviditet og gik en hel uge over tid. Ville have gået længere over, hvis ikke at jeg var blevet sat i gang (igangsættelsen havde intet med keglesnittet at gøre).

Jeg spurgte også ind til det, da jeg blev gravid, men fik at vide, at det skulle jeg slet ikke være bekymret/bange for. Og det viste sig jo at være sandt.

Anmeld

10. november 2014

EAF

Jeg har fået lavet keglesnit, og havde en helt normal, ukompliceret graviditet og gik en hel uge over tid. Ville have gået længere over, hvis ikke at jeg var blevet sat i gang (igangsættelsen havde intet med keglesnittet at gøre).

Jeg spurgte også ind til det, da jeg blev gravid, men fik at vide, at det skulle jeg slet ikke være bekymret/bange for. Og det viste sig jo at være sandt.

Fejl! 

Anmeld

10. november 2014

Elgaard73

Natteravnen skriver:

Fejl! 

En fejl, det som jeg skriver? Eller en fejl, at du har citeret?

Anmeld

10. november 2014

Masig

Jeg har også fået keglesnit. Havde en alm graviditet og en fantastisk fødsel. Fødte 19 dage før tid men havde formentlig intet med keglesnit at gøre men fordi jeg havde mange plukveer som jeg desværre ikke rigtigt tog alvorligt...

Anmeld

10. november 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg har også fået keglesnit for en del år siden, jeg havde en hel normal graviditet, og fødte først 42+0 

Tror ikke du skal være så nervøs, og tror ikke et keglesnit nødvendigvis betyder for tidlig fødsel, men forstår din bekymring 

Anmeld

10. november 2014

EAF

Elgaard73 skriver:

En fejl, det som jeg skriver? Eller en fejl, at du har citeret?

Min fejl, det jeg skrev var noget værre vrøvl 

Anmeld

10. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg er SÅ bange for fødslen, det er tredje barn, og de to andre har fødslerne slet ikke været noget jeg var nervøs for, og de var begge helt naturlige. Men for et år siden fik jeg et temmelig stort keglesnit  

og og den jeg har snakket med der har født efter keglesnit fødte alt for tidligt og var sengeliggende meget tidligt.

Er der ikke nogen herinde som kan berolige mig en smule,?? 

Er der nogen der har født efter et keglesnit?  Fortæl meget gerne om fødselsforløbet? Og om der var noget som var anderledes fra (måske) tidligere fødsler/graviditeter ? 

Jeg har fået lavet keglesnit. Jeg var sengeliggende et godt stykke tid - endte dog med at gå to dage over termin

fødslen gik rigtig godt - hurtigt (3 timer og første fødsel varede 5 timer)

begge gange har fødslerne været gode og ingen bristninger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.