Vis jeres scannings billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.973 visninger
20 svar
9 synes godt om
9. november 2014

Bettezen

Jeg skal til køn scanning på torsdag. Og har hørt at man kan se hvilket køn det er allerede på billedet fra nf. Hm..

Der skulle vist være en sort vandret steg ved numsen/skridtet hvis det er en pige og ingenting hvis det er en dreng. 

Hvordan ser jeres scannings billeder ud? Og passer det på jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

Disa

Bettezen skriver:

Jeg skal til køn scanning på torsdag. Og har hørt at man kan se hvilket køn det er allerede på billedet fra nf. Hm..

Der skulle vist være en sort vandret steg ved numsen/skridtet hvis det er en pige og ingenting hvis det er en dreng. 

Hvordan ser jeres scannings billeder ud? Og passer det på jer? 

Køns organerne er ikke færdig udviklet ved NF skanning. Du skal hen i uge 14 før de har en chance for at se det.

Anmeld

10. november 2014

Bettezen

Disa skriver:

Køns organerne er ikke færdig udviklet ved NF skanning. Du skal hen i uge 14 før de har en chance for at se det.

Nej det er nemlig også derfor jeg undre mig lidt over det. Hmm.. har kigget på lidt forskellige scannings billeder og nogle har det og andre ikke. Så det er vel en gang fis..

Men folk er såå sikre på at vi venter en dreng ud fra vores nf billede og så er det at jeg tænker,  hvordan i alverden kan der være hold i det? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2014

HopinWishin

uha jeg er også nysgerrig... Jeg var til NF 12+6 ..

Hvad venter vi så!!?

Anmeld

10. november 2014

Bettezen

HopinWishin skriver:

uha jeg er også nysgerrig... Jeg var til NF 12+6 ..

Hvad venter vi så!!?

En dejlig lille baby ihvertfald ;-)

Hvis jeg skulle sige ud fra hvad de ville mene med den sorte streg skulle det være en dreng. Hihi men jeg tror nu bare det er en gang fis

Anmeld

10. november 2014

HopinWishin

Bettezen skriver:

En dejlig lille baby ihvertfald ;-)

Hvis jeg skulle sige ud fra hvad de ville mene med den sorte streg skulle det være en dreng. Hihi men jeg tror nu bare det er en gang fis

Min mand spurgte også hvor tissemanden var!? .. og JM virkede faktisk ikke så afvisende... Tænker da de har så meget erfaring at de måske spotter noget vi ikke gør?! (selvom man først kan betale sig fra en kønskanning fra uge 14...)

Er det første barn du ska ha? 

Det er andet for os... første gang vidste vi ikke hvilket køn vi ventede.. Men det vil vi denne gang.. og nu er jeg bare mega fokuseret på det..

åh der er lang tid til d 23/12 hvor vi skal til 20 ugers skanning  

Anmeld

10. november 2014

Bettezen

HopinWishin skriver:

Min mand spurgte også hvor tissemanden var!? .. og JM virkede faktisk ikke så afvisende... Tænker da de har så meget erfaring at de måske spotter noget vi ikke gør?! (selvom man først kan betale sig fra en kønskanning fra uge 14...)

Er det første barn du ska ha? 

Det er andet for os... første gang vidste vi ikke hvilket køn vi ventede.. Men det vil vi denne gang.. og nu er jeg bare mega fokuseret på det..

åh der er lang tid til d 23/12 hvor vi skal til 20 ugers skanning  

Det er også vores nr. 2 :-)

Det var meningen at vi ville vente til d. 15 dec til misdannelse scanningen. 

Men er blevet så nysgerrig. Nu jeg selv har troet en pige og alle siger en dreng. 

Hvad synes du det ligner? ;-)

Anmeld

10. november 2014

Lisette W

Hvad tror i så jeg venter? Jeg syntes jeg kan se en vandret sort streg, betyder det så at det er en pige jeg venter? 

Min veninde fik allerede af vide at det var en dreng hun ventede ved nf scanning - så jeg var lidt ærgerlig over ikke at få noget af vide til min nf scanning.  

Anmeld

10. november 2014

HopinWishin

Bettezen skriver:

Det er også vores nr. 2 :-)

Det var meningen at vi ville vente til d. 15 dec til misdannelse scanningen. 

Men er blevet så nysgerrig. Nu jeg selv har troet en pige og alle siger en dreng. 

Hvad synes du det ligner? ;-)

åh det tør jeg næsten ikke gætte på.... Men synes vores billeder ligner lidt hinanden... så mit bud er nok også en dreng..

Anmeld

10. november 2014

Bettezen

Lisette W skriver:

Hvad tror i så jeg venter? Jeg syntes jeg kan se en vandret sort streg, betyder det så at det er en pige jeg venter? 

Min veninde fik allerede af vide at det var en dreng hun ventede ved nf scanning - så jeg var lidt ærgerlig over ikke at få noget af vide til min nf scanning.  

Hihi ja hvis det holder stik.  

Meeen tror nu bare det er en gang fis.  

Hvad tror du om mit?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.