Lillesøster uge 21

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
6 svar
17 synes godt om
9. november 2014

Chevro

Her er mine billeder indtil uge 21, som jeg er i nu  Termin 24. Marts. 

tiden flyver afsted! På trods af mange dage på sofaen og under dynen, pga. den trælse bækkenløsning, smerter og lidt blødninger - så føles tiden her 2. gang slet ikke lang! 

Er nu oppe på knap 3 kg vægtforøgelse - men spiser også alt hvad jeg har lyst til  

Hun vejede i sidste uge 320 g. var super fin og alt var som det skulle være Vi var til scanning, så hos fødselslægen og sygeplejerske, derefter hos anætesi ved narkoselægen - så nu er alt planlagt, hvilken dato hun skal ud, og hvilket klokkeslæt  Det er lidt en syret fornemmelse!! 

(Til Dem som ikke kender mig; Mit bækken er meget skævt, efter en alvorlig bilulykke, så under fødslen af min søn - fandt de efter 30 timer ud af, at et barn aldrig ville kunne komme gennem bækkenet) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Chevro

Chevro skriver:

Her er mine billeder indtil uge 21, som jeg er i nu  Termin 24. Marts. 

tiden flyver afsted! På trods af mange dage på sofaen og under dynen, pga. den trælse bækkenløsning, smerter og lidt blødninger - så føles tiden her 2. gang slet ikke lang! 

Er nu oppe på knap 3 kg vægtforøgelse - men spiser også alt hvad jeg har lyst til  

Hun vejede i sidste uge 320 g. var super fin og alt var som det skulle være Vi var til scanning, så hos fødselslægen og sygeplejerske, derefter hos anætesi ved narkoselægen - så nu er alt planlagt, hvilken dato hun skal ud, og hvilket klokkeslæt  Det er lidt en syret fornemmelse!! 

(Til Dem som ikke kender mig; Mit bækken er meget skævt, efter en alvorlig bilulykke, så under fødslen af min søn - fandt de efter 30 timer ud af, at et barn aldrig ville kunne komme gennem bækkenet) 

Lige et billede fra denne uge også 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Sikke en fin babybule 

Hihi, jeg kan næsten ikke lade være med at blive lidt misundelig, selvom det kun er 4 mdr siden jeg fik min datter  Der går dog et par år før jeg skal have nr 2 

Men hvor vildt at have fået dato og klokkeslet! Kan godt forestille mig det er en syret fornemmelse! 

Anmeld

12. november 2014

Chevro

MummiT skriver:

Sikke en fin babybule 

Hihi, jeg kan næsten ikke lade være med at blive lidt misundelig, selvom det kun er 4 mdr siden jeg fik min datter  Der går dog et par år før jeg skal have nr 2 

Men hvor vildt at have fået dato og klokkeslet! Kan godt forestille mig det er en syret fornemmelse! 

Tak  Ja det er vildt underligt!! I forhold til første gang, hvor jeg jo gik rundt som en bombe den sidste måneds tid, fordi det kunne ske hvert et øjeblik 

men så har vi nok lidt mere overblik over situationen denne gang, vi ved hvordan det skal gå, hvad vi skal/kan forvente på dagen osv. Så der er ikke så meget overraskelse og spænding i det på samme måde, udover at vi snart ikke kan vente længere på at møde hende! 

Hehe, jeg er idag glad for at jeg har ventet - når jeg døjer så meget med bækkenløsning, det er min søn god til at forstå nu, og er blevet totalt hyggefis efter mor skal ligge så meget  så vores familiehygge pt er ikke vild leg og tumlen  

Anmeld

22. november 2014

mortilsilke

Chevro skriver:

Du er altså helt vanvittig smuk! Og virkelig flot mave! 

Anmeld

22. november 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
MummiT skriver:

Sikke en fin babybule 

Haha det kunne have været mig der skrev det oplæg 

Til TS: Hvor er det bare en dejlig babyhule du har dig. Og hvor må det være dejligt at det hele er planlagt

Anmeld

22. november 2014

Mor til F

Chevro skriver:

Du er SÅ flot gravid  

Slet ikke misundelig - jo, glæder mig allerede,  til at blive gravid med nummer 2 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.