kløe røde knopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2014

debbie19

jeg har snart i et år døjet med røde kløe knopper på lårene!! det klør af pokkers til.. har været ved læge 2 gange og tested for allergi men ingenting der..de mente det kunne være tør hud så har smurt hver eneste dag selv i sommers var det der jeg er ved at blive sindsyg

men min læge ved ikke hvad det skyldes.. kan tør hud godt give kløene røde knopper???

og kan i anbefale en god fugtigheds crem har brugt den stribet fra matas og de billige fra supermarked.. intet virker..

vi bruger ikke vaske pulver med parfume og ej skyldemiddel... kæresten tror jeg er skør da jeg indmellem føler det kribler og krabbler på mig især i sengen men ingenting at se og han oplever intet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

Missy_B

debbie19 skriver:

jeg har snart i et år døjet med røde kløe knopper på lårene!! det klør af pokkers til.. har været ved læge 2 gange og tested for allergi men ingenting der..de mente det kunne være tør hud så har smurt hver eneste dag selv i sommers var det der jeg er ved at blive sindsyg

men min læge ved ikke hvad det skyldes.. kan tør hud godt give kløene røde knopper???

og kan i anbefale en god fugtigheds crem har brugt den stribet fra matas og de billige fra supermarked.. intet virker..

vi bruger ikke vaske pulver med parfume og ej skyldemiddel... kæresten tror jeg er skør da jeg indmellem føler det kribler og krabbler på mig især i sengen men ingenting at se og han oplever intet.. 

Det kunne tyde på en ond spiral. Kløen kan skabe irritation og endnu mere kløe (har det selv i perioder, især når jeg sveder)

Mine råd er, prøv zinklinement det lindrer kløe, og snak evt med din læge om at prøve enten allergipiller i en periode, eller et binyrebarkprodukt, enten creme eller tabletter (såsom prednisolon)

Jeg fik prednisolon på et tidspunkt og det fjernede al kløen, og det kommer nu kun tilbage hvis jeg irriterer huden ved at klø for meget fx.

Anmeld

8. november 2014

debbie19

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.