modesty skriver:
Jeg tænker at din SP tager grueligt fejl. Det er selvfølgelig en heftig udmelding at komme med uden at kende flere detaljer, men det er helt normalt at babyer i forbindelse med tigerspring nægter brystet/mad i en periode. Og det er der jo helt klart noget der tyder på i din datters tilfælde. Dette understøttes af at hun sover dårligt, hvilket også er et typisk tegn på tigerspring. Det er helt normalt at babyer begynder at vågne oftere omkring 4 mdrs. alderen.
Det virker også meget voldsomt at starte på grød og flaske samtidig. Både mentalt og fysisk.
Ud fra det du skriver, er mit gæt at det slet ikke var nødvendigt at starte hende på hverken flaske eller grød...
Tak for dit svar 
Synes også, at det virker noget voldsomt, at hun tænker start på både grød og flaske. Jeg tror, at hovedårsagen til hendes udmelding er, at min datter kan være hidsig og muggen hele dagen, samtidig med at hun sover omkring 9 timer i døgnet.
Hun er meget svær at få til at sove og tror simpelthen at hun er over træt.
Hvis jeg forsøger at lægge hende til lur når hun begynder på at blive pjevset, ammer først, svøbt ind i hendes dyne og får derefter sut, bliver hun fuldstændig hysterisk, hvis ikke hun er faldet i søvn inden jeg lægger hende.
Anmeld