Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nogen der har erfaring med dem?
Fik ved en fejl en ble med hjem fra gæstepleje igår og den virker dejlig blød og tynd. Da der kun var den ene, er det lidt for spinkelt et grundlag at skifte mærke udfra
God weekend
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moaren skriver: nogen der har erfaring med dem? Fik ved en fejl en ble med hjem fra gæstepleje igår og den virker dejlig blød og tynd. Da der kun var den ene, er det lidt for spinkelt et grundlag at skifte mærke udfra God weekend
Jeg brugte dem, til min søn. Jeg har været rigtig glad for dem, og synes de har en rigtig god pasform.
Jeg har haft købt dem et par gange til den store, da hun var lille (hun er 3½ nu), og dengang var vi fint tilfredse.
Jeg har dog ikke afprøvet dem på lillesøster. Jeg ved ikke, om de har ændret sig siden..
Det er de eneste bleer, der kan holde min søn tør, og jeg brugte dem også til min datter.
Kan klart anbefales jeg ruger dem til min pige de er de eneste der holder hende tør og passe perfekt
Jeg synes de er gode, de suger godt og min datter har ikke tisset igennem med dem...
Vi skifter lidt mellem Lidl og Rema1000's bleer... Så koster de det samme.. Rema's synes jeg også er gode...
Hader dem. Den der strimmel der holder klister-dimserne i sidderne, ryger ALTID af herhjemme. Min datter får også altid røde streger på numsen, og så har hun altid små kugler på numsen.
Vi bruger kun Remas med mindre der er andre på tilbud, de syntes vi er bedst
Tak for svar piger
Har købt en enkelt pakke og kan se de nu har fået astma&allergi mærke, så jeg er spændt hvad vi syntes om dem
Klik her og skriv...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128