av mit n*msehul!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2014

Anonym trådstarter

Ok. Jeg fødte for et par uger siden. Synes emnet er lidt personligt og lidt pinligt. Blev syet lidt men ikke ret meget og kun i skamlæberne, sådan lidt yderligt. 

Problemet er så at jeg har lidt svært ved at gå på toilettet når jeg skal lave nr. 2. Helt normalt efter man har født går jeg ud fra... det er som om jeg slet ikke har nogen kræfter til at presse noget ud og når jeg endelig føler jeg er ved at være færdig, og tørrer mig, så er det som om min endetarm er meget åben. Altså ringmusklen trækker sig ikke sammen og kan ikke selv gøre det heller.

Hvornår bliver det normalt at gå på toilettet igen...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er først her på 4. Ugen at det føles mere normalt her.. Stadig lidt en underlig fornemmelse dernede, men det har normaliseret sig en del den sidste uge! 

Jeg var ellers noget bekymret

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Det er først her på 4. Ugen at det føles mere normalt her.. Stadig lidt en underlig fornemmelse dernede, men det har normaliseret sig en del den sidste uge! 

Jeg var ellers noget bekymret

Okay. Jeg har født før men kan sgutte huske hvordan det var bagefter. Haha. Jeg er også begyndt at blive lidt sådan.. ok.. nu må det godt snart virke knap så slapt!! Haha.. jeg må se tiden an  tak for svar..

Anmeld

8. november 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

Kan det ik være hæmorider du er lidt genert af??? 

Anmeld

8. november 2014

modesty

Anonym skriver:

Ok. Jeg fødte for et par uger siden. Synes emnet er lidt personligt og lidt pinligt. Blev syet lidt men ikke ret meget og kun i skamlæberne, sådan lidt yderligt. 

Problemet er så at jeg har lidt svært ved at gå på toilettet når jeg skal lave nr. 2. Helt normalt efter man har født går jeg ud fra... det er som om jeg slet ikke har nogen kræfter til at presse noget ud og når jeg endelig føler jeg er ved at være færdig, og tørrer mig, så er det som om min endetarm er meget åben. Altså ringmusklen trækker sig ikke sammen og kan ikke selv gøre det heller.

Hvornår bliver det normalt at gå på toilettet igen...?

Laver du dine knibeøvelser? 

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Kan det ik være hæmorider du er lidt genert af??? 

Jo det ku det godt være.....

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Laver du dine knibeøvelser? 

Har jeg ikke kunne før nu.. har slet ikke kunne aktivere mine muskler dernede før nu... desuden er det ubehageligt at lave dem og har læst at man faktisk kan knibe forkert, så vil søge noget undervisning i det føtst tror jeg....

Anmeld

8. november 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84
Anonym skriver:

Jo det ku det godt være.....

Det kan være derfor du ikke rigtig har styr på det dernede. Kontakt lægen. Og vælg stikpillerne selvom det er grænseoverskridende. 

Anmeld

8. november 2014

modesty

Anonym skriver:

Har jeg ikke kunne før nu.. har slet ikke kunne aktivere mine muskler dernede før nu... desuden er det ubehageligt at lave dem og har læst at man faktisk kan knibe forkert, så vil søge noget undervisning i det føtst tror jeg....

Okay, jamen så er det nok ikke så underligt hvis det er lidt svært at mærke noget dernede.

Du skal knibe som om du skal slå en prut og prøver på at holde den inde. Det er den korrekte måde at gøre det på. Desuden er det bedst at gøre i siddende eller stående stilling (ikke liggende).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.