Måske i kan komme med råd 
jeg er anonym da jeg ikke vil søges frem, men i kan nok. Gætte hvem jeg er.
Sagen er min søn på 2 år, er meget sensitiv, der skal ikke meget til så vælter korthuset og så har han et voldsomt temperament.
Vi flyttede 1 august til en hel anden landsdel, hvor vi er meget mere udendørs, hvilket klart har en positiv effekt på vores søn.
Men nu er der 2 nye børn der indkøres i hans vuggestue (han startede 1 september) og det har hylet ham helt ud af den, han sover ikke om natten mere, end max 1 times sammenhængende søvn, 1 times skrigeri og ja sådan kører det derud af hele natten, han slår, sparker og jeg kan næsten ikke holde ham, og kommer selv til skade, da han er en stor dreng og jeg er ikke specielt høj, så han banker hovedet ind i mit, river mig i håret, sparker mig, hvilket er noget rigtig møg da jeg har en skavank krop.
Jeg ender så med at måtte ligge ham frem mig, hvor han så skriger, bliver utrøstelig og slår hovedet ind i ting, nu er sengen blevet polstret, så kan han ligge der og rase ud, men det er jo ikke optimalt, han bider, vrider sig og kan slet ikke være i sin egen krop, og har han besluttet sig for at slå mig giver han ikke sådan op 
Han fungere ikke så godt med andre børn, eller det vil sige jo det gør han, i små grupper (max ham og 2 andre) hvor de enten løber rundt om noget (parallel leg) eller sidder roligt, altså ikke noget med krops kontakt og egentlig ingen
integration med andre børn.
Udover det er han meget forsigtig når der er andre børn, vil ikke være på legeplads hvis der er mange børn (over 5) så leger han i den helt anden ende at de andre, vilde børn, og større drenge er han utryg ved, rolige piger, både store og små fungere han fint med 
Udover det, løber han øhm sjovt? Går i det hele taget meget stift, meget svajrygget, og med armene ud til siden.
Har i nogle råd til hvad jeg skal gøre? Det skal ikke forståes som om jeg har et ondt barn, bare et frustreret et. Både med psyken og fysikken? Skal siges han er født i uge 32 og havde en hård vej til verdenen med lang vandafgang (10 dage) 36 timers aktiv fødsel hvor han desværre blev trykket helt skævt i mit bækken, da jeg ikke uvidede mig, men havde aktive tyngende veer
så han gik til kiropraktor som baby, men vi var nød til at stoppe, da han sensitivitet, gjorde hun ikke kunne røre ved ham og turen var for hård for ham derhen.
vi mistede hans lillebror, 4 dage gammel tilbage i maj månede, efter mange indlæggelse gennem graviditeten, det har selfølgelig også påvirket ham, jeg var så meget væk, desværre skete der ofte noget om natten hvor jeg blev haste indlagt med blødning eller veer (lillebror er født uge 29) så han har oplevet en del gange, jeg "forsvandt" om natten
Håber i har nogle erfaringer i vil dele, og undskyld det blev så langt.