nogen der har rejst kort efter sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2014

Anonym trådstarter

Hej. Det er sådan at jeg er ved at abortere nu desværre. Havde bestilt en uges ferie for længst og føler virkelig jeg har brug for dentur væk. Det på mmandag og jeg startede med at bløde igår torsdag. Ved scanning ku de intet se. 

Er der nogen af jer der har taget ud og rejse kort efter. Ska ha taget blodprøver idag for at se om tallene er faldet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

Nystart

Hvis du er scannet og de har set kroppen selv klare det ville jeg ikke ha problemer med at rejse.....

Jeg har mistet 3 gange og har alle gange passet mine studier mm, bare sørg for at ha godt med bind og ekstra trusser med hvis du begynder at bløde meget....

Anmeld

8. november 2014

friis

Anonym skriver:

Hej. Det er sådan at jeg er ved at abortere nu desværre. Havde bestilt en uges ferie for længst og føler virkelig jeg har brug for dentur væk. Det på mmandag og jeg startede med at bløde igår torsdag. Ved scanning ku de intet se. 

Er der nogen af jer der har taget ud og rejse kort efter. Ska ha taget blodprøver idag for at se om tallene er faldet

Min veninde gjorde sidste sommer , dagen inden de skulle afsted - lægen anbefalede hende faktisk at tage afsted og tænke på noget andet! 

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

friis skriver:

Min veninde gjorde sidste sommer , dagen inden de skulle afsted - lægen anbefalede hende faktisk at tage afsted og tænke på noget andet! 

Og hun havde det fint under rejsen?

Anmeld

8. november 2014

friis

Anonym skriver:

Og hun havde det fint under rejsen?

Ja fyr havde hun , de ville nemlig ha aflyst , men da lægen synes de skulle tage afsted og nyde hinanden i stedet , så gjorde de det - og hun har bestemt ikke fortrudt det

Anmeld

8. november 2014

aarhusmor

Jeg har tabt en del fostre desværre jeg har dog tit været ude og rejse. En gang, på min bryllupsrejse, tabte jeg fosteret og blev nødt til at henvende mig på sygehuset i Rom - de var søde og det gik fint - havde jeg vidst det på forhånd, ville jeg have gået med bind hver dag. Det var ikke så sjovt at det skete i en bus på en bustur, hvor vi skulle have set cadacomberne (ved ikke hvordan det staves) og jeg blev sat af midt i byen uden at kende den

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg har tabt en del fostre desværre jeg har dog tit været ude og rejse. En gang, på min bryllupsrejse, tabte jeg fosteret og blev nødt til at henvende mig på sygehuset i Rom - de var søde og det gik fint - havde jeg vidst det på forhånd, ville jeg have gået med bind hver dag. Det var ikke så sjovt at det skete i en bus på en bustur, hvor vi skulle have set cadacomberne (ved ikke hvordan det staves) og jeg blev sat af midt i byen uden at kende den

ok det må være ubehageligt i en bus, puha.

jeg har bare brug for at komme væk, og nu er billetten jo bestilt, og har taget ferie, men vil selvfølgelig ik tage afsted hvis det viser sig at der er noget derinde, men i torsdag blev jeg scannet og de kunne intet se. 

rejsen er mandag så jeg pakker taskerne og så skal jeg have taget en blodprøve mandag morgen. hvis den viser sig at være faldet beslutter vi os for at tage afsted, for den er faldet idag fra 2000 til 400 men hvis den pludselig stiger så det nok ik en særlig god ide at tage afsted, for så er der stadig noget derinde.

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

hvordan var dine smerter og hvor længe havde du dem

Anmeld

8. november 2014

aarhusmor

Anonym skriver:

hvordan var dine smerter og hvor længe havde du dem

Jeg har altid kun smerter når selve tabet sker. Det går hurtigt over -altså vi snakker om timer, så er det væk. Så er det bare mens. Jeg taber altid før uge 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.