Anbefal gode/sjove bøger (graviditet-børn og mad)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. november 2014

Stimap

Hej alle og glædelig j-dag til jer, der kan nyde en øl  Her bliver aftenen brugt i bedste stil på sofaen, med en kop the og naturligvis baby.dk 

jeg kigger efter forskellige bøger omkring graviditet, det at blive mor/forældre, opdragelse osv..

men hold op hvor er der mange.. ! Jeg kan godt lide bøger med en god portion humør.. Har bl.a læst om "hvor lagde jeg babyen".. Kan i anbefale den? Og meget gerne andre bøger om ovennævnte kategorier? At blive mor, læs dit barn, opdragelse osv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nok mest til farmand. Men "fars ABC" er skrevet i en lidt humoristisk vending om hvordan hans liv blev fuldstændigt forandret. Som der står i indledningen: (nogenlunde) jeg kom ind på fødegangen som en dreng og ud kom en mand(der så er streget over), en lidt større dreng, der var lige ved at pisse i bukserne af skræk. 

Anmeld

7. november 2014

EAF

Stimap skriver:

Hej alle og glædelig j-dag til jer, der kan nyde en øl  Her bliver aftenen brugt i bedste stil på sofaen, med en kop the og naturligvis baby.dk 

jeg kigger efter forskellige bøger omkring graviditet, det at blive mor/forældre, opdragelse osv..

men hold op hvor er der mange.. ! Jeg kan godt lide bøger med en god portion humør.. Har bl.a læst om "hvor lagde jeg babyen".. Kan i anbefale den? Og meget gerne andre bøger om ovennævnte kategorier? At blive mor, læs dit barn, opdragelse osv? 

Ja kan anbefale "Hvor lagde jeg babyen...!" Den er hylende skæg og man kan relatere eller tænke man måske kan relatere når baby kommer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.