Dagpleje i Hillerød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. november 2014

Anonym trådstarter

Hej :-)

Min datter har fået tilbud om plads i dagpleje i Hillerød. Hører gerne om gode og dårlige erfaringer fra andre.

Vi er blevet tilbudt plads hos Merethe. Hun er sikkert fin (har ikke mødt hende endnu), men altid betryggende med referencer. 

Hvis nogen har haft en specielt god/dårlig oplevelse hos andre end Merethe, så hører jeg også gerne om det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

Newsence

Er det i vest byen eller i nr. Herlev?? 

Har selv hos en Rie og er meget tilfreds.. Min datter kan li at være der, hun er god til at give Info omkring dagen og ringer ikke et barn hjem hver gang det nyser det mindste.. 

Anmeld

9. november 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Er det i vest byen eller i nr. Herlev?? 

Har selv hos en Rie og er meget tilfreds.. Min datter kan li at være der, hun er god til at give Info omkring dagen og ringer ikke et barn hjem hver gang det nyser det mindste.. 

Vi skal bo i Hillerød C. Merethe bor vist i Stutmesterparken, tror jeg det hed. Er ny i Hillerød så kender ikke byen så godt endnu :-) 

Anmeld

9. november 2014

Newsence

Så tror jeg næsten det er i samme gruppe som min datter tilhører... De mødes om onsdagen til legestue og er den ene syg bliver barnet ( så vidt det er muligt) passet af en af de andre i gruppen så selvom barnet skal i gæstedagpleje så kender de den voksne og omvendt... Det er mit indtryk at det er en super velfungerende dagplejegruppe....

Anmeld

9. november 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Så tror jeg næsten det er i samme gruppe som min datter tilhører... De mødes om onsdagen til legestue og er den ene syg bliver barnet ( så vidt det er muligt) passet af en af de andre i gruppen så selvom barnet skal i gæstedagpleje så kender de den voksne og omvendt... Det er mit indtryk at det er en super velfungerende dagplejegruppe....

Det var dejligt at høre :-) Ringer til hende i morgen og ser om vi kan mødes. I sidste ende så er det jo nok mavefornemmelsen ved mødet der bliver afgørende. 

Tak for input i hvert fald :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.