7+3 - fin lille "klump" med hjerteblink

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.134 visninger
7 svar
4 synes godt om
7. november 2014

Købmagerkonen

Så har jeg været til scanning hos gynækologen. Jeg bliver fulgt med scanninger ofte, da jeg egentlig var begyndt til udredning efter at have prøvet i mere end et år, men jeg endte med at blive økogravid

Her er så første rigtige billede, og der var det fineste lille hjerteblink! Han sagde jeg sagtens kunne være lidt længere henne, da fostret lå lidt sammenkrøllet, og det derfor godt kunne være større end det så ud til.

Om to uger er det tid til scanning igen, og tiden går ALT for langsomt! Jeg er nemlig stadig pissebange for at miste igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

Millz81

Hvor må det være dejligt at få en tidlig scanning og se hjerteblink �� Jeg tror, du må stole på at den lille har det godt... Jeg prøver i hvert fald at overbevise mig selv om, at alt er som det skal være efter en MA i August... Nu er jeg 5+2 (omkring det mit foster gik til sidst), så jeg kender også til din nervøsitet...

Det skal nok gå godt ����

Anmeld

7. november 2014

Købmagerkonen

Millz81 skriver:

Hvor må det være dejligt at få en tidlig scanning og se hjerteblink �� Jeg tror, du må stole på at den lille har det godt... Jeg prøver i hvert fald at overbevise mig selv om, at alt er som det skal være efter en MA i August... Nu er jeg 5+2 (omkring det mit foster gik til sidst), så jeg kender også til din nervøsitet...

Det skal nok gå godt ����

Jeg prøver også at tænke positivt, men jeg synes det er svært... Jeg havde en SA for et år siden, og hver gang jeg synes det føles som sidst, bliver jeg bange.

Men for det meste glæder jeg mig over graviditeten

Jeg håber også du har heldet med dig denne gang

Anmeld

8. november 2014

Millz81

FruOlsen skriver:

Jeg prøver også at tænke positivt, men jeg synes det er svært... Jeg havde en SA for et år siden, og hver gang jeg synes det føles som sidst, bliver jeg bange.

Men for det meste glæder jeg mig over graviditeten

Jeg håber også du har heldet med dig denne gang

1000 tak Det håber jeg virkelig også!! I hvert fald føles det helt anderledes denne gang

Anmeld

8. november 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Det er så skønt at se det første lille hjerteblink 

Jeg har haft en MA og var også i behandling, da vi havde prøvet længe, og vi ikke er helt unge 

efter 1 år med inseminering skulle vi prøve reagensglas, men sørme om vi ikke nåede at lave en økobaby også. 

Vores klinik var så søde at scanne mig, i uge 5 uge 6+4 = hjerteblink og uge 9+4. bare for at se at det gik som det skulle.

Men jeg var også SÅ nervøs hele graviditeten, men har en skøn fræk og temperamentsfuld pige på 1 år i dag.

Tillykke med baby 

Anmeld

10. november 2014

Købmagerkonen

Inger skriver:

Det er så skønt at se det første lille hjerteblink 

Jeg har haft en MA og var også i behandling, da vi havde prøvet længe, og vi ikke er helt unge 

efter 1 år med inseminering skulle vi prøve reagensglas, men sørme om vi ikke nåede at lave en økobaby også. 

Vores klinik var så søde at scanne mig, i uge 5 uge 6+4 = hjerteblink og uge 9+4. bare for at se at det gik som det skulle.

Men jeg var også SÅ nervøs hele graviditeten, men har en skøn fræk og temperamentsfuld pige på 1 år i dag.

Tillykke med baby 

Tusind tak - og tillykke med jeres pige!

Jeg bliver også fulgt med scanning tit. Det er ikke noget jeg har bedt om, gynækologen har bare sagt han gerne vil være sikker på at alt går godt denne gang, så skal scannes igen om under 2 uger. Det hjælper virkelig på nervøsiteten

Anmeld

10. november 2014

Kløver

FruOlsen skriver:

Så har jeg været til scanning hos gynækologen. Jeg bliver fulgt med scanninger ofte, da jeg egentlig var begyndt til udredning efter at have prøvet i mere end et år, men jeg endte med at blive økogravid

Her er så første rigtige billede, og der var det fineste lille hjerteblink! Han sagde jeg sagtens kunne være lidt længere henne, da fostret lå lidt sammenkrøllet, og det derfor godt kunne være større end det så ud til.

Om to uger er det tid til scanning igen, og tiden går ALT for langsomt! Jeg er nemlig stadig pissebange for at miste igen

Stort tillykke

Anmeld

10. november 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
FruOlsen skriver:

Tusind tak - og tillykke med jeres pige!

Jeg bliver også fulgt med scanning tit. Det er ikke noget jeg har bedt om, gynækologen har bare sagt han gerne vil være sikker på at alt går godt denne gang, så skal scannes igen om under 2 uger. Det hjælper virkelig på nervøsiteten

Tak skal du have..:-)

Det er jo fantastisk at der faktisk findes læger, der gerne vil "følge" en især når man har tabt før, helt uden at man selv beder om det.. 

Jeg må sige at jeg var så nervøs, at jeg også købte mig til et par scanninger undervejs, jeg var så mærket af, at man kunne gå med noget dødt imaven i 7 uger uden kroppen reagerede. 

Men jo tak, vi har fået pige for alle pengene kan jeg love dig for ;-) 

Glæder mig til en update fra din næste scanning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.