Øv øv :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. november 2014

A1990

Jeg blev skannet i onsdags og min ægblære målte 13 mm. Så kom her til morgen i håb om den ville være 18 mm og jeg kunne få ægløsningssprøjte og blive insemineret - men hun kunne ikke se noget, så har haft ægløsning igår. Og vi har ikke været sammen de sidste par dage.. ØV hvor er jeg skuffet og ked af det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

A1990

Tænkte forresten om nogen vil sige lidt om deres erfaringer med Aagaard og Maigaard? 

Vi er hos Aagaard lige nu, men jeg synes bare slet ikke jeg føler at de har ordentligt tid til os! Vi har slet ikke haft en ordentlig samtale med lægen. Det er bare sådan noget hurtigt ind og ud af døren, og glemmer halvdelen af mine spørgsmål hver gang, fordi lægen næsten er på vej ud af døren, imens jeg tager bukser på. 

Så overvejer om vi bør skifte til Maigaard. Men er der nogen, som ved om man kan skifte bare sådan? 

Anmeld

7. november 2014

pussekat

A1990 skriver:

Tænkte forresten om nogen vil sige lidt om deres erfaringer med Aagaard og Maigaard? 

Vi er hos Aagaard lige nu, men jeg synes bare slet ikke jeg føler at de har ordentligt tid til os! Vi har slet ikke haft en ordentlig samtale med lægen. Det er bare sådan noget hurtigt ind og ud af døren, og glemmer halvdelen af mine spørgsmål hver gang, fordi lægen næsten er på vej ud af døren, imens jeg tager bukser på. 

Så overvejer om vi bør skifte til Maigaard. Men er der nogen, som ved om man kan skifte bare sådan? 

hejsa

du kan skifte alt det du vil og jeg kan ikke Aagaard da  vi være op og skulle have lave fri i livmorde og ja det gjor han av det gjor ondt og da vi så kom på sygehus igen kun de se at det ikke være bliv lave ok så skulle på et nye sygehus og fil det lave og her være ved Maigaard og der føl hjem fra vi kom ind af dør til vi gik ud igen og selv min mand føl han være med om ting og her også være gravid fra Maigaard men kan ikke hold på dem 

Anmeld

7. november 2014

tarkoflen

Hvis du ikke bryder dig om Aagaard så skift! Jeg kender flere der har mindre gode erfaringer derfra og enkelte der har gode. Det handler om kemi og tiltroen til at de gør deres bedste!

Jeg håber l har bedre held næste gang. 

Held og lykke 

Anmeld

7. november 2014

heaven

Hej

Maigaard er intet mindre end FANTASTISK!  de er Sååååååååå søde, imødekommende, forstående, medfølende på den gode måde og særdeles professionelle. Jeg /vi har hele tiden været meget trygge og følt os set. Klar anbefaling herfra

Anmeld

7. november 2014

A1990

Tak for jeres svar.. 

Det er rart at høre at andre også har oplevet Aagaard dårligt. Efter at have skrevet her, og læst jeres svar og mærket efter, så er jeg ikke i tvivl om at vi skifter til Maigaard. Så jeg får ringet til dem, og håber vi kan være hos dem i min næste cyklus. 

Idag er bare så øv, kan slet ikke beskrive hvor skuffet jeg er over at de har misset min ægløsning og føler bare slet ikke de lytter og har tid til os. 

Og jeg tænker at det er vigtigt at det bliver en rar oplevelse at få hjælp. Det betyder meget for mig at blive hørt og føle mig tryg, og det lyder til at I, som har været hos Maigaard har oplevet/oplever det - så det håber jeg også vi kan komme til. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.