4 mdr putte uden sut.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. november 2014

Mor til Ella

Ja, min datter på 4 mdr har jo besluttet ikke ville sut. Medmindre det er mine bryster.

Det resultere i at jeg på ingen måde kan putte hende, når jeg ammer falder hun i søvn og når jeg så ligger hende vågner hun og så kan jeg starte forfra.

Og derfor har jeg en pige der nærmest ikke sover i løbet af dagen medmindre jeg lader hende ligge hos mig og sutte, eller kører med barnevognen, den store har altid elsker barnevognen. Om natten sutter hun stort set på mig hele natten.

Jeg er meget brugt da jeg INGEN mulighed har for aflastning da hun heller ikke vil tage en flaske, og et amme barn uden sut er ikke særligt attraktivt at passe.

jeg føler jeg er ved st blive kvalt, og stresses yderligere af at hun starter i vuggestue 2 januar.

hvad gør jeg for st få hende puttet uden timelang skrigen, da den store jo også skal have sin søvn og hvordan får jeg hende til at sove i barnevognen uden at den triller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

Valle81

Bestikkelse er vejen frem�� 

Jeg var desperat. Jeg lavede sødt kamillete, dyppede sutten og i munden, så hun suttede på sutten og det blev jeg ked med mange gange��

Til sidst var den der, og sutten var pludselig godtaget��

Anmeld

6. november 2014

Valle81

Bestikkelse er vejen frem�� 

Jeg var desperat. Jeg lavede sødt kamillete, dyppede sutten og i munden, så hun suttede på sutten og det blev jeg ked med mange gange��

Til sidst var den der, og sutten var pludselig godtaget��

Anmeld

6. november 2014

Missy_B

Mor til Ella skriver:

Ja, min datter på 4 mdr har jo besluttet ikke ville sut. Medmindre det er mine bryster.

Det resultere i at jeg på ingen måde kan putte hende, når jeg ammer falder hun i søvn og når jeg så ligger hende vågner hun og så kan jeg starte forfra.

Og derfor har jeg en pige der nærmest ikke sover i løbet af dagen medmindre jeg lader hende ligge hos mig og sutte, eller kører med barnevognen, den store har altid elsker barnevognen. Om natten sutter hun stort set på mig hele natten.

Jeg er meget brugt da jeg INGEN mulighed har for aflastning da hun heller ikke vil tage en flaske, og et amme barn uden sut er ikke særligt attraktivt at passe.

jeg føler jeg er ved st blive kvalt, og stresses yderligere af at hun starter i vuggestue 2 januar.

hvad gør jeg for st få hende puttet uden timelang skrigen, da den store jo også skal have sin søvn og hvordan får jeg hende til at sove i barnevognen uden at den triller???

Puuh ha stakkels dig 

Jeg ved godt at hun er meget lille - men jeg ville tage kampen op, og få lært hende at bruge sut. Dyp den i sukkervand, kæmp for at hun skal lære det - for hendes egen (og pædagogerne i vs skyld)

Min anden tanke var lige: hvad så med mad i vs hvis hun kun er 6 mdr, og ikke kan ammes i løbet af dagen?? Så skal hun jo lære at tage flaske - eller i det mindste kunne drikke af en kop/tudekop, da skemåltid ikke er fyldestgørende måltider som 6 mdr. Ja jeg ved det ikke, da mit barn er flaskebarn, så pædagoger gav bare flaske, det fløj bare lige ind i mine tanker.

Op med humøret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.