Virkelighed, psykisk eller Ovitrelle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg har SÅ mange brystspændinger omkring brystvorterne, og det føles som om at jeg bliver stukket i livmoderen af en strikkepind, for ikke at tale om KONSTANT kvalme.. Der er 6 dage siden insimination. Har nogen oplevet det via Ovitrelle, som angiveligt skulle være kunstigt graviditetshormon? Sådan have jeg det slet ikke sidst måned efter insimination  

Er der nogen som har prøvet ligende? og hvor længe er ovitrellen om at forsvine for kroppen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

fru_winther

Anonym skriver:

Jeg har SÅ mange brystspændinger omkring brystvorterne, og det føles som om at jeg bliver stukket i livmoderen af en strikkepind, for ikke at tale om KONSTANT kvalme.. Der er 6 dage siden insimination. Har nogen oplevet det via Ovitrelle, som angiveligt skulle være kunstigt graviditetshormon? Sådan have jeg det slet ikke sidst måned efter insimination  

Er der nogen som har prøvet ligende? og hvor længe er ovitrellen om at forsvine for kroppen? 

lige den med strikkepinden kender jeg ikke, syns jeg lyder voldsomt.. snak lige med klinikken om det 

Jeg kender til mærkelige følelser i underlivet især æggestokkene og det er ikke helt uvant man mærker alting kraftigere ved IUI osv.

Jeg får kvalme og hovedpine de første dage.

Jeg har brystspændinger til og med 10 dagen, så begynder de at aftage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.