Endelig 41+1 kom hun..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
11 svar
33 synes godt om
6. november 2014

LLT.

Kort update herfra...

tak til dem der har skrevet i min tråd om igangsættelse, det blev ikke nødvendigt for hun kom i dag 11.40 

Veerne startede i går kl 20.00 og så gik det jo ellers som det nu bare skal gå, smertefuldt men efter "bogen"!

hun er en basse ifh til sine søskende som begge har vejet 3 kg og været hhv 50&51 cm lang, lillesøster havde en kampvægt på 4055g og 54 cm 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

VNB

Stort tillykke - hvor er hun fin 

Anmeld

6. november 2014

LinLin

Tillykke 

Anmeld

6. november 2014

anonym10101

LLT. skriver:

Kort update herfra...

tak til dem der har skrevet i min tråd om igangsættelse, det blev ikke nødvendigt for hun kom i dag 11.40 

Veerne startede i går kl 20.00 og så gik det jo ellers som det nu bare skal gå, smertefuldt men efter "bogen"!

hun er en basse ifh til sine søskende som begge har vejet 3 kg og været hhv 50&51 cm lang, lillesøster havde en kampvægt på 4055g og 54 cm 

Stort tillykke! Dejligt med en god vægt!

Anmeld

6. november 2014

Mor til F

LLT. skriver:

Kort update herfra...

Stort tillykke med lillesøster,  hvor er hun bare fin

Anmeld

6. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nååårh

Stort tillykke!!

Dejligt at du ikke skulle sættes i gang

Anmeld

6. november 2014

Mother-love

Stort tillykke med hende

Anmeld

6. november 2014

Fru Frederiksen.

Tillykke hvor hun fin 

Anmeld

6. november 2014

tinemus79

Stort tillykke hvor er hun skøn

Anmeld

6. november 2014

Stjerneskud84

LLT. skriver:

Kort update herfra...

Kæmpe stort tillykke med hende... Hvor er hun fin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.