Gode råd søges!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Min

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.315 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. november 2014

Sjwf

Min søn på 3 mdr nægter at sove om dagen, og når det endelig lykkes så sover han max 30 min. Han har altid haft svært ved at falde i søvn med det  er blevet hele af h til her på det sidste! 

Hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham for han er rigtig træt!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

Snevejr84

Der sker rigtig meget omkring de 3 måneder og han skal nok være træt nok. Du skal prøve og hjælpe ham med at komme over i den dybe søvn. Det tager lang tid for så små børn at komme i den. Hvis han sover i barnevognen så kan du trille med ham lige så snart han viser tegn på at han vågner. Men det er helt normalt, mange børn begynder på det tidspunkt at sove lure på 30-45 min. Og det er hårdt. Men det er som med alt andet med små børn bare en periode

Anmeld

11. november 2014

Fru. Blog

Sjwf skriver:

Min søn på 3 mdr nægter at sove om dagen, og når det endelig lykkes så sover han max 30 min. Han har altid haft svært ved at falde i søvn med det  er blevet hele af h til her på det sidste! 

Hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham for han er rigtig træt!?

Jeg tillader mig at svare selvom jeg ikke har født endnu. Men jeg har læst på en blog , ja faktisk mange blogs, og hørt gennem bekendte der var på barsel, at slyngevuggen er en rigtig god hjælp til at gi børn en lang søvn. Man kan vist prøve den og hvis den ikke virker så får man pengene tilbage (sneglehuset på frederiksberg mener jeg det er som sælger den). Ved ikke om man bare kan gå ind og sige at den ikke virker, eller om man skal varsel inden og komme med dokumentation, og det skal nok også som minium være imens man stadig er på barsel tror jeg. Den går nok ikke efter endt barsel, hehe. ellers havde det sgu også været en god service - men det kan man vel ringe og spørge om! 

Nå men håber det kan hjælpe...

Anmeld

14. november 2014

Sjwf

Tak ☺️

Jeg tror vi havde ramt et tigerspring, for han sovet fint nu ca. Tre lige om dage som samlagt vare ca 5 timer. Uden at vi skal kæmpe for det �� og om natten har han de sidste par dage taget min 6 timer før han har kaldt på mad ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.