Hvor tit snacker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
9 svar
1 synes godt om
6. november 2014

mortilsilke

Muligvis et lidt underligt spørgsmål, men hvor tit snacker i? Altså selvfølgelig spiser i morgenmad, frokost og aftensmad - men hvor tit bruger i aftnen med at hygge med noget lækkert? Jeg skal til at starte på kur, og det er gået op for mig at mit problem - udover kæmpe portioner, var at jeg spiste slik nærmest hver dag og drak sodavand hver dag. Hvordan gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

Trekløver(:

VenterVanessa skriver:

Muligvis et lidt underligt spørgsmål, men hvor tit snacker i? Altså selvfølgelig spiser i morgenmad, frokost og aftensmad - men hvor tit bruger i aftnen med at hygge med noget lækkert? Jeg skal til at starte på kur, og det er gået op for mig at mit problem - udover kæmpe portioner, var at jeg spiste slik nærmest hver dag og drak sodavand hver dag. Hvordan gør i?

Gør det næsten hver dag, nu hvor jeg går hjemme. Men det er lige så tit nødder, rosiner, grøntsagsstave osv. jeg snacker. Lige nu er jeg helt vildt med de nye Rug snacks fra Kims. Dem burde jeg nok spise lidt mindre af

Du kan bage knækbrød med dine yndlings krydderier fx. eller lave stave af grøntsager med yougurt dip og hvidløg.  Mums.. 

Anmeld

6. november 2014

Alexander&Lærke

Sådan hvor der kommer skåle på borden fx slik og popcorn, er faktisk kun fredag aften og i weekenden hvis vi har sat en film på, og det er gerne sammen med børnene. Til Disney sjov og en børnefilm. 

Ellers til hverdag hænder det at en af os går i skabet og taget et par stykker chokolade, vi har begge søde tænder de sidste par dage har vi delt en bøtte cookie doug is uhum det er godt. 

Anmeld

6. november 2014

Røverdatter

Bytter slik og chokolade ud med nødder og gulerødder. Du kan eventuelt riste dine mandler med salt - det er ekstra lækkert.

Cashewnødder er meget søde, de er min favorit.

Hjemmelavet kage uden for meget sukker er også en idé.

Men som snack er det fedt at have gulerødder og nødder i skabene konstant

Og så spiser jeg mørk chokolade, da det er sundt og smager rigtig godt - OG man kan som regel ikke spise så meget af gangen

Rettelse: For mig er det vigtigt at jeg spiser økologisk! Det gør det ekstra sundt. Ud med alle kemikalierne! Nødder skal også være økologiske hvis sagen står til mig

Anmeld

6. november 2014

Sajida2006

Hvis vi snakker slik osv sker det oftest kun om fredagen og lørdagen... 

Alm snack er hver eftermiddag... Men efter graviditet er det hver 2. Time hehe... Gerne frugter, yoghurt i bægre osv... En bolle el et stk rugbrød osv i dem retning... El bare et stort glas mælk ��

Anmeld

6. november 2014

Chevro

VenterVanessa skriver:

Er halvvejs i min sidste graviditet (:

så jeg æder alt hvad jeg har lyst til 

om det er en plade chokolade eller en Cocio eller cola  

jeg er så trængende efter det, så ofte.. Så af og til ryger der bare alt muligt ind! 

Jeg spiser den slags nærmest dagligt .. Selvom jeg jo ved det er usundt, og burde spise grønt og salat osv.. 

Anmeld

6. november 2014

got2b

VenterVanessa skriver:

Dengang jeg tabte mig, spiste jeg os slik og drak sodavand hver dag, men eftersom jeg kom igang med løb, cykling og gik lange ture. Så havde jeg endelig bare ikke lyst til det. Jeg købte en sodavand for at se hvor længe jeg ku gå uden at drikke af den. Næsten tre uger . Jeg spiste så frugt istedet for slik. Jeg købte gerne de der frugt stænger til om fredagen. Det virkede helt fint for mig, og eftersom min mave ik ku li slik til sidst, holdte jeg mig bare fra det. Men det er self os forskelligt fra person til person hvad der virker ��

Anmeld

6. november 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Slik spiser jeg aldrig.

Chokolade og chips spiser jeg ca en gang om ugen 

Jeg plejer at spise chokolade, kage mm hver aften, men jeg er begyndt at spise nødder og gulerødder i stedet for - eller simpelthen et stykke rugbrød med kylling og salat, for oftest er jeg faktisk sulten, når jeg begynder at snacke, og så er det jo, man spiser for meget 

Anmeld

6. november 2014

debbie19

Alt for ofte.. jeg er rigtig ofte lækker sulten henover eftermiddagen eller om aften trods jeg lige har spist.. så ryger der ofte en halv liter is eller en pose chips 

drikker 2-2½ liter cola om dagen dog light men det er jo faktisk mega usundt siger de.. men pyt kan bedst li det 

Anmeld

6. november 2014

Tulle28

Øøhhhh... Spiser ret tit chokolade omaftenen, når børnene sover. Som i næsten hver aften Der sker et eller andet med mig, når klokken slår 20.00.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.