Hejsa
Det lyder dejligt som babyerne vokser derudaf...hele 57 cm fra starten af! Hold da op...og jeg troede at jeg fik en lang en

Min Mark var bare 55 cm

Mark bliver 6 uger imorgen...og han vokser også hastigt derudaf....han startede på 3460 gram og vejer nu 5050 gram og var 58 cm ved 5 ugers undersøgelsen....han er også begyndt at bruge str. 62.
Han er også en nem baby med, der kun græder, når han vil signalere noget. Den allerstørste gråd sætter han ind, når han er sulten

Han lavede lige noget der mindede om et

til mig idag....ellers har det "bare" været sådan nogle reflekssmil - det her virkede klart mere bevidst!
Han er også rigtig god til at følge én med øjnene og til at løfte hovedet et lille stykke...
Den største udfordring er helt klart nætterne....det sidste døgn har han villet lave nr. 2 ca. hver anden time...så om natten kom han med nogle høje hyl ind imellem - men sov videre alligevel - dog uroligt og senere viste det sig at han havde skidt....
hmm....måske han er ved at skrue lidt ned for vokse-tempoet....han får en blanding af min mælk og mælk på flaske, så det er lidt en udfordring at finde ud af hvor meget han skal have...Er der nogen af jer, der har haft udfordringer med tarmene...
og Janni....godt at du er færdig med kuren...håber helt klart det hjælper på maven...Det er ikke til at holde ud, når de kære små har ondt i mavsen!
Anmeld