Mine første doodles :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2014

Frk_Louise

o1Mutte skriver:

Her kan man ane min computer i toppen af billedet.. Det giver en lille ide om hvor stor den er.. 

Hold da op, kan godt forstå den har taget noget tid! 

Min ugle er bare på A4. Ved faktisk ikke hvor lang tid, det har taget.. Det bliver kun lige til en time her og der 

Tror også jeg kaster mig over et rådyr som det næste, synes de er vildt flotte. Og sådan en kan jo også fint passe sammen med uglen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

o1Mutte

Frk_Louise skriver:

Hold da op, kan godt forstå den har taget noget tid! 

Min ugle er bare på A4. Ved faktisk ikke hvor lang tid, det har taget.. Det bliver kun lige til en time her og der 

Tror også jeg kaster mig over et rådyr som det næste, synes de er vildt flotte. Og sådan en kan jo også fint passe sammen med uglen 

Det er mine ugler også, og der holder jeg heller ikke styr på hvor lang tid det tager Men jeg bliver bare opslugt af det.. Og har meget svært ved at slippe det igen hehe. 

Anmeld

6. november 2014

Frk_Louise

o1Mutte skriver:

Det er mine ugler også, og der holder jeg heller ikke styr på hvor lang tid det tager Men jeg bliver bare opslugt af det.. Og har meget svært ved at slippe det igen hehe. 

Samme her  Hvis ikke jeg var så højgravid og fik ondt i ryggen af at sidde i samme stilling for længe, ville jeg også hurtigt kunne komme til at sidde en hel aften. Man bliver nemlig helt opslugt af det! 

Anmeld

6. november 2014

o1Mutte

Frk_Louise skriver:

Samme her  Hvis ikke jeg var så højgravid og fik ondt i ryggen af at sidde i samme stilling for længe, ville jeg også hurtigt kunne komme til at sidde en hel aften. Man bliver nemlig helt opslugt af det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.