Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude
Ville bare lige vise scanningsbilleder af mine to guldklumper - Det lille billede i rammen er af min søn, Mase, som nu er 15 mdr og det andet er af lillesøster som kommer til verden til marts Måske er det bare mig, men jeg synes bare de ligner hinanden helt vildt hehe
Er der nogen der har set ligheder på jeres scanningsbilleder? De er jo selvfølgelig søskende og klart vil der være ligheder men det er da meget sjovt
Sætter også lige et billede ind af sønnike så i kan se ham "live"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1Wish skriver: Hej derude Ville bare lige vise scanningsbilleder af mine to guldklumper - Det lille billede i rammen er af min søn, Mase, som nu er 15 mdr og det andet er af lillesøster som kommer til verden til marts Måske er det bare mig, men jeg synes bare de ligner hinanden helt vildt hehe Er der nogen der har set ligheder på jeres scanningsbilleder? De er jo selvfølgelig søskende og klart vil der være ligheder men det er da meget sjovt Sætter også lige et billede ind af sønnike så i kan se ham "live"
Altså i 2d ligner alle fostre/babyer hinanden i min verden, så der er da en lighed. Måske ville det kunne ses i 3D.
Har ike ret mange billeder af den første, men masser af nr to som vi venter til marts. Men mit scanningsbillede fra MD ligner bestemt ikke dit!
Har været afsted to gange pga. hun er så vild, så det bedste billede vi kunne få var det her!
Skøn knægt du har
Vil desuden lige gøre dig opmærksom på at dit cpr nr kan ses på billedet.
Missy_B skriver: Skøn knægt du har Vil desuden lige gøre dig opmærksom på at dit cpr nr kan ses på billedet.
Tusind tak Er også ret vild med ham
Og igen mange tak fo rden info - men hvordan får jeg mon fjernet det?
sessen1984 skriver: Har ike ret mange billeder af den første, men masser af nr to som vi venter til marts. Men mit scanningsbillede fra MD ligner bestemt ikke dit! Har været afsted to gange pga. hun er så vild, så det bedste billede vi kunne få var det her!
Hold da op en vildbasse!
Det ligner hun laver en koldbøtte hehe
Hvornår har du termin? Og hvor gammel er din ældste? Hvis jeg må være nysgerrig
1Wish skriver: Hold da op en vildbasse! Det ligner hun laver en koldbøtte hehe Hvornår har du termin? Og hvor gammel er din ældste? Hvis jeg må være nysgerrig
Det gjorde hun også! Hun ser lige så energisk ud som sin storesøster... Men synes det er et rigtig sjovt billede. Alle andre har så fine billeder af børn i fosterstilling. Vores familie er bare ikke helt normale..
Jeg har termin 13/3 og storesøster bliver 4 år d.6/4...
sessen1984 skriver: Det gjorde hun også! Hun ser lige så energisk ud som sin storesøster... Men synes det er et rigtig sjovt billede. Alle andre har så fine billeder af børn i fosterstilling. Vores familie er bare ikke helt normale.. Jeg har termin 13/3 og storesøster bliver 4 år d.6/4...
Hahah hvor sjovt! Der blir noget at se til
Det er et rigtig fedt billede og specielt
Tillykke og held og lykke med det hele
Nu er det godt nok 3D billeder. Men venter lillebror og synes ham og storesøster ligner hinanden sådan rimelig.
Lillebror er så lidt tykkere end Isabella var på det her tidspunkt
1Wish skriver: Tusind tak Er også ret vild med ham Og igen mange tak fo rden info - men hvordan får jeg mon fjernet det?
Har anmeldt dit indlæg, så en moderator ser det - og så kan du få dem til at slette billedet.
så kan du lægge et nyt op, hvor du slører dit cpr nr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128