Ligheder på scanningsbilleder? Bare for sjov :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
10 svar
12 synes godt om
5. november 2014

1Wish

Hej derude 

Ville bare lige vise scanningsbilleder af mine to guldklumper - Det lille billede i rammen er af min søn, Mase, som nu er 15 mdr og det andet er af lillesøster som kommer til verden til marts  Måske er det bare mig, men jeg synes bare de ligner hinanden helt vildt hehe 

Er der nogen der har set ligheder på jeres scanningsbilleder? De er jo selvfølgelig søskende og klart vil der være ligheder men det er da meget sjovt 

Sætter også lige et billede ind af sønnike så i kan se ham "live" 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

Trekløver(:

1Wish skriver:

Hej derude 

Ville bare lige vise scanningsbilleder af mine to guldklumper - Det lille billede i rammen er af min søn, Mase, som nu er 15 mdr og det andet er af lillesøster som kommer til verden til marts  Måske er det bare mig, men jeg synes bare de ligner hinanden helt vildt hehe 

Er der nogen der har set ligheder på jeres scanningsbilleder? De er jo selvfølgelig søskende og klart vil der være ligheder men det er da meget sjovt 

Altså i 2d ligner alle fostre/babyer hinanden i min verden, så der er da en lighed. Måske ville det kunne ses i 3D. 

Anmeld

5. november 2014

Mamacita til 2 piger

Har ike ret mange billeder af den første, men masser af nr to som vi venter til marts. Men mit scanningsbillede fra MD ligner bestemt ikke dit! 

Har været afsted to gange pga. hun er så vild, så det bedste billede vi kunne få var det her! 

Anmeld

5. november 2014

Missy_B

1Wish skriver:

Hej derude 

Skøn knægt du har 

Vil desuden lige gøre dig opmærksom på at dit cpr nr kan ses på billedet.

Anmeld

5. november 2014

1Wish

Missy_B skriver:

Skøn knægt du har 

Vil desuden lige gøre dig opmærksom på at dit cpr nr kan ses på billedet.

Tusind tak  Er også ret vild med ham 

Og igen mange tak fo rden info - men hvordan får jeg mon fjernet det? 

Anmeld

5. november 2014

1Wish

sessen1984 skriver:

Har ike ret mange billeder af den første, men masser af nr to som vi venter til marts. Men mit scanningsbillede fra MD ligner bestemt ikke dit! 

Har været afsted to gange pga. hun er så vild, så det bedste billede vi kunne få var det her! 

Hold da op en vildbasse! 

Det ligner hun laver en koldbøtte hehe  

Hvornår har du termin? Og hvor gammel er din ældste? Hvis jeg må være nysgerrig 

Anmeld

5. november 2014

Mamacita til 2 piger

1Wish skriver:

Hold da op en vildbasse! 

Det ligner hun laver en koldbøtte hehe  

Hvornår har du termin? Og hvor gammel er din ældste? Hvis jeg må være nysgerrig 

Det gjorde hun også!  Hun ser lige så energisk ud som sin storesøster...  Men synes det er et rigtig sjovt billede. Alle andre har så fine billeder af børn i fosterstilling. Vores familie er bare ikke helt normale.. 

Jeg har termin 13/3 og storesøster bliver 4 år d.6/4... 

Anmeld

5. november 2014

1Wish

sessen1984 skriver:

Det gjorde hun også!  Hun ser lige så energisk ud som sin storesøster...  Men synes det er et rigtig sjovt billede. Alle andre har så fine billeder af børn i fosterstilling. Vores familie er bare ikke helt normale.. 

Jeg har termin 13/3 og storesøster bliver 4 år d.6/4... 

Hahah hvor sjovt! Der blir noget at se til 

Det er et rigtig fedt billede og specielt 

Tillykke og held og lykke med det hele 

Anmeld

5. november 2014

Mother-love

Nu er det godt nok 3D billeder. Men venter lillebror og synes ham og storesøster ligner hinanden sådan rimelig.

Lillebror er så lidt tykkere end Isabella var på det her tidspunkt

Anmeld

5. november 2014

Missy_B

1Wish skriver:

Tusind tak  Er også ret vild med ham 

Og igen mange tak fo rden info - men hvordan får jeg mon fjernet det? 

Har anmeldt dit indlæg, så en moderator ser det - og så kan du få dem til at slette billedet.

så kan du lægge et nyt op, hvor du slører dit cpr nr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.